Curiozități născute din nimicul care se întâmplă

Plictisitoare perioadă! De la Mondial încoace, prea puține chestii notabile s-au petrecut în ceea ce ne privește. Zvonuri peste zvonuri legate de transferuri, unul mai aiuristic decât altul, și cam atât. Nimicuri. Mai exact spus, se întâmplă nimic. Tocmai din cauza absenței știrilor importante au apărut următoarele mele curiozități.

Prima Cum v-ați petrecut / petreceți / veți petrece concediul (sau vacanța, după caz)? Eu, de exemplu, mă visez deja la mare, dar mai am de așteptat până în ultima treime a lui august pentru a-mi transforma dorința în realitate.

A doua În aproape doi ani de existență, blogul ăsta a contabilizat peste 80.000 de vizualizări și peste 4.500 de comentarii, marea majoritate aparținându-vă vouă, fidelilor. Problema-i alta :-): nici o prezență feminină nu a lăsat urme pe aici! Chiar nu există românce îndrăgostite de FC Bayern? Eu, personal, mărturisesc că nu cunosc nici una, dar poate voi ați fost mai norocoși.

5 comentarii la “Curiozități născute din nimicul care se întâmplă

  1. Prima: Am petrecut la mare vreo 2 zile dupa care m-am apucat de treaba:))

    A doua: tipa cu care am facut eu poza la intalnirea noastra tinea cu bayern :))

  2. Pingback: Băieţi, faceţi cunoştinţă cu Bianca! « FC Bayern pe româneşte

Lasă un răspuns

