A fost lansat fcbayern.ro

Începând de ieri există o soluție pentru cei care se plictisesc pe-aici: http://www.fcbayern.ro/. Deocamdată nu arată cine știe ce, dar aspectul și funcționalitatea pot fi îmbunătățite pe parcurs. Pentru a elimina orice semn de întrebare, specific că nu am avut, nu am și nu voi avea vreo contribuție la proiectul respectiv, cu excepția acestei minime promovări (anunțarea apariției site-ului). Mă voi dedica în continuare exclusiv blogșorului meu.

19 comentarii la “A fost lansat fcbayern.ro

  1. Siteul mi se pare jalnic… o tentativa nereusita de blog

    .. am vazut anul trecut o varianta asemanatoare .fr dar care avea multe chestii interesante si in rest se ocupa doar cu mirror-ing la articolele de pe siteul oficial si traducerea lor in franceza

  2. @ vlad, site-ul nu e tentativa de blog :) Abia aseara a fost activat domeniul si doar 2 oameni se ocupa de partea cu html. Un prim pas cu, cumpararea domeniului a fost facut iar acum trebuie lucrat la site. Nimic nu se face peste noapte.

  3. Vlad, sunt de acord cu DevilMayCry. Ce aş reproşa eu este graba de a-l lansa în stadiul actual. Puteaţi aştepta până-l puneaţi la punct şi după aia să-i daţi drumul. Dar, în fine, a fost alegerea voastră.

    Ca să-i răspund şi lui Gorjanu, de site se ocupă, din câte ştiu eu, trei băieţi.

  4. Catalineeeee,

    Voi arunca o privire pe acel site cand va fi gata, insa blogul tau e mai mult decat atat. E o comunitate unde am intalnit prieteni. De aceea, pot aparea siteuri ultra-mega etc, insa aici e „casa” noastra…:D

  5. in primul rand eu zic ca trebuie apreciat acel nou site. ei macar au cumparat dupa cate vad domeniul ceea ce aici nu e cazul. mai mult decat atat dupa cate vad au si un forum.
    @vlad: jalnic??? pai la ala s-a lucrat ceva. aici e wordpress si atat .. scri text adaugi poze si punct. site-ul ala dupa cate inteleg eu are cateva zile ?!!! Si oricum in loc sa va bucurati voi (unii) huiduiti?
    Bravo Bravo Catalin pentru promovare. Eu unul caut orice sursa pentru socializare cu fanii bayern… sincer ma mir ca exista fani bayern care gandesc cum gandesc unii de aici.
    Bravo inca odata Catalin pentru promovare.

  6. Damian, mă bucur că ai trecut pe aici și vei fi mereu bine primit, dacă te vei întoarce. Cred, însă, că ești prea drastic când afirmi că unii au huiduit noul site. Nu a huiduit nimeni, au existat doar critici, din punctul meu de vedere deloc exagerate, referitoare la aspectul actual. Pe de altă parte, spui că aici ”e wordpress și atât… scrii text și adaugi poze și punct”. Scuză-mă că întreb, dar nu așa se face și pe un site? Facilitățile, gadgeturile (mai multe sau mai puține) pe care ți le oferă un blog sau un site sunt detalii; tot ce contează este atractivitatea subiectelor discutate și calitatea comentariilor. Dacă noul site va îndeplini această minimă condiție, sunt convins că va avea succes, indiferent de aspect.

  7. EXACT Catalin: Imi cer scuze daca gresesc dar dupa cate am inteles si din titlul vostru „s-a lansat”… ceea ce inseamna ACUM cateva zile (daca gresesc corectati-ma). Incearca te rog un exercitiu de memorie si spune-mi cat de „usor” a fost pt. acest blog la inceput (chiar dpdv al subiectelor.
    Dupa cate vad.. si sper asa sa fie… acel forum al lor se vrea sa fie (afirmat chiar de ei) o copie dpdv a structurii a bayernforum.com ceea ce este un lucru extraordinar.

    Inca odata imi cer scuze daca am deranjat, dar am fost deranjat de reactia de proprietate/mandrie romaneasca si nu numai. Cum a spus Dan despre blogul acesta ca ii este foarte familiar si pentru el ramane locul unde a intalnit prieteni. Si cei care incep acel site au sa ajunga sa aiba acelasi sentiment de adeziune.
    Traiesc in germania de ani de zile si odata pe an vin 3 luni in tara de dor. Desi o duc f bine in germania mi-am promis ca ma voi intoarce intotdeauna in tara, desi sincer astfel de caractere ca unele de aici (citez: „jalnic”) ma fac sa ma razgandesc.

    Ma gandesc la saracii oameni care cumva au pus banii sa cumpere domeniul, sa hosteze site-ul undeva, sa incerce o legatura intre fani de socializare/comunicare pe subiectul unei echipe pe care la comun o venerati/adorati/placeti.

    Din nou imi cer scuze daca am deranjat si daca acest lucru va fi confirmat de viitoarele voastre comentarii promit ca nu mai comentez nimic pe acest subiect.
    Mia San Mia !

  8. Nu ai de ce să-ţi ceri scuze, Damian, pentru că limbajul tău este civilizat, dar am câteva observaţii punctuale:

    1) Pentru mine, în calitate de administrator al acestui blog, începutul nu a fost nici greu, nici uşor. A fost, pur şi simplu, un început. Nu mi-am propus şi nici acum nu am pretenţia să ”rup norii” cu ce scriu aici. Sunt doar gândurile şi punctele de vedere ale unui suporter. Întâmplarea a făcut ca stilul şi modul meu de a pune problema să placă şi altora. Nu-mi voi schimba stilul de a mă exterioriza aici nici dacă voi rămâne fără cititori, nici dacă voi avea mii.

    2) Nu înţeleg ce este atât de extraordinar că un site sau un forum încearcă să copieze un alt site sau un alt forum. Asta nu aduce succes neapărat. Repet: credinţa mea este că atractivitatea unui blog/site/forum este dată de modul în care sunt abordate subiectele, nu de aspectul exterior al suportului care găzduieşte discuţiile.

    3) Aştept explicaţii suplimentare referitoare la ”reacţia de proprietate/mândrie românească”.

    4) Te grăbeşti prea tare să foloseşti termenul de ”caractere” cu conotaţie negativă. Cel care a descris drept ”jalnic” aspectul site-ului respectiv are dreptul la opinie, pe care şi-a exprimat-o civilizat. Ce termen ţi-ar fi convenit mai mult: urât, nereuşit? Nu poţi obliga pe cineva să vadă lucrurile ca tine.

    5) Din câte ştiu, cumpărarea unui domeniu şi găzduirea acestuia pe un server nu presupune un efort financiar uriaş. Eu n-am făcut-o pentru că, până acum, nu m-a interesat. M-am mulţumit ”doar cu wordpress”, după cum spuneai.

  9. 1) Nu cred ca ai avut vreun comentariu in primele 3-5 zile. Nu o lua te rog ca pe un afront. Vreau doar sa scot in evidenta faptul ca se „latra” la un pui nou nascut.
    2) TOCMAI gandirea ta (care coincide si cu a mea) m-a facut sa „atac” astfel de reactii. Gandirea ca „atractivitatea unui blog/site/forum este dată de modul în care sunt abordate subiectele, nu de aspectul exterior al suportului care găzduieşte discuţiile.” Respectivul se referea la ASPECT.
    3) Tipicul romanesc care se conduce dupa ideea: daca e al meu e cel mai bun, etc. (nu ma refer la tine)
    4) Ma grabesc la fel ca cei ce au atribuit conotatii negative site-ului respectiv. DA nereusit era mai bine. Era chiar binevenita o sugestie pozitiva si constructiva. (sa nu intelegi ca mie mi-a placut site-ul, mie nu mi-a placut atitudinea)
    5) Vad ca te-a deranjat ceva ce nu trebuia sa iti para a fi un afront. M-am referit la „doar cu wordpress” pentru a scoate in evidenta faptul ca din punct de vedere PUR TEHNIC acel site este superior oricarui BLOG bazat pe wordpress. (Joomla vs. WP) NU m-am referit deloc la continutul blog-ului tau.

    Oricum vreau sa incheiem discutia pentru ca denatureaza in ceva ce pentru mine nu reprezinta un subiect de discutie deloc interesant, mai ales ca devin aparatorul cuiva pe care nici nu il cunosc.
    Imi place sa discut pe bloguri dar nu imi place sa creez „flame”-uri.

  10. Salutaaaareeeee! Ce ma bucur ca macar vorbiti de noul site. Pot sa spun ca am contribuit si eu macar cu idei la el. Eu vreau altceva. Sa facem un fan-club, oamenilor. Si nu o banalitate. Vreau sa ne intalnim, sa vedem meciurile impreuna si sa ne strangem 25. Daca ne iese asta, putem deveni ambasadori ai clubului nostru in Romania. Eu zic ca suna bine. Uitati-va aici pentru detalii: http://www.fcbayern.t-home.de/en/note/faq/00360.php

    Hai sunati-ma la 0770.358.466 sau cautati-ma pe id de mess me_radu_erf sau pe mail la radu.borzos@protv.ro. Sa facem ceva tare.

    Bafta. Uber Alles!

Lasă un răspuns

