Mondialul de pronosticuri se termină aici

Înjurați-mă, considerați-mă neserios, spuneți-mi cum vreți, dar mă văd nevoit să pun punct aici concursului de pronosticuri referitoare la Campionatul Mondial. Mă așteaptă o săptămână infernală la muncă, în care nu voi putea să actualizez la timp clasamentul și programul zilei următoare decât cine știe cum. E vina mea, pentru că am gândit prost desfășurătorul acestui concurs.

4 comentarii la “Mondialul de pronosticuri se termină aici

  1. hehe… stii ca nu trebuie neaparat actualizat la zi :) daca ai chef sa-l menti o alternativa e sa postezi odata toate meciurile pt saptamana viitoare si sa le actualizesi in weekend pe toate odata.. cu obligatia ca fiecare sa posteze odata toate pronosticurile, nu pe bucati :)

    altfel.. multa bafta pt ca si eu o sa am o saptamana la fel de stresanta

Lasă un răspuns

