Ce o să vă mai amintiţi, în afara finalei pierdute?

Peste ani, când timpul le va fi tocit şi amestecat pe mai toate. Când unicul reper sigur va fi meciul de pe Bernabeu. Tot ce se poate ca atunci să-mi reamintesc clar doar cele două sentimente care au pus stăpânire pe mine puţin înainte de Torino. Teama teribilă de-o umilitoare eliminare din grupe şi încrederea oarbă că aşa ceva nu se poate întâmpla, ambele rezumate AICI.

7 comentarii la “Ce o să vă mai amintiţi, în afara finalei pierdute?

  1. felul cum ati revenit in meciurile cu juve si milan, torpilele lui robben si de cum ne zicea dan ca bayern castiga titlul desi echipa mergea prost.

  2. am vrut sa scriu united, insa din prea mare grija sa nu scriu milan, am scris milan :)) mea culpa si mersi ca m-ai corectat. nici meciul cu fiorentina nu se uita prea usor.

  3. Imi voi amintii cu drag de acel 4-1 de la Torino precum si de super meciurile cu Fiorentina si Manchester ! O sa`mi ramana mult timp in cap super golurile lui Robben …cand aveam mai mare nevoie !

Lasă un răspuns

