Rugă pentru Ligă

Bayern-ul nostru carele eşti în München,
Îmbogăţească-se palmaresul tău,
Lărgească-se dominaţia ta,
Facă-se voia ta, precum acasă, aşa şi-n deplasare.
Liga noastră cea din toate visele,
Dă-ne-o nouă astăzi
Şi ne scuteşte pe noi de gafe defensive,
Precum şi de neplăcute bâlbâieli ofensive.
Şi nu ne duce pe noi în crize de nervi
Şi ne izbăveşte de José-ul cel rău.
Căci ale tale tre’ să fie Liga, Cupa şi cu Bundesliga,
De-acum şi pân’ la anu’ cel puţin – Amin!
35 comentarii la “Rugă pentru Ligă

  1. Pingback: Tweets that mention Rugă pentru Ligă « FC Bayern pe româneşte -- Topsy.com

  2. E făcută de mine, necredinciosule :-)! M-a lovit inspiraţia aseară, în timp ce mă gândeam ce fel de avancronică să scriu. În locul unui preview clasic am preferat-o pe asta. Aş putea spune că e o revanşă pentru gluma proastă pe care ne-a făcut-o Cel de Sus în finala din 1999. Sper doar să nu mă pedepsească pentru tupeu taman diseară.

  3. Cand avem nevoie de sansa ridicam privirea spre cer…..
    cum ar fi ca atunci sa ni se raspunda:

    mai tii minte adaptarea aceea? cine rade acum?:D

    Crede-ma, mane, nu L-as supara in ziua meciului

  4. @ Catalin – trebuia ruga pt van Gaal nu pt Liga intrucat el a pierdut meciul. Nu a venit cu nimic nou fata de meciurile cu Lyon si nu a incercat altceva decat tactica esuata a celor de la Barca. Ne-a adus dubla interna si asta ma interesa inainte de toate dar i-a lipsit cu desavarsire o tactica pt meciul acesta.

  5. vlad, stai linistit… nici interul nu a venit cu nimic nou… am pierdut meciul pe apararea slaba… dar nu numai pe asta… am jucat prost… modest… si chiar si asa am avut mai multe ocazii decat barcelona… din pacate muller nu are calmul necesar sa finalizeze cum trebuie… si asta s-a vazut pe tot parcursul campaniei

  6. eu as face o analiza
    1. nimeni nu credea acum 7 luni ca bayern va prinde finala. eu eram dintre cei optimisti si vedeam doar redresare si maxim sferturi (semifinala – era miracol). deci, din acest punct de vedere nu avem cum sa fim nemultumiti
    2. daca ne gandim cum am avansat in competitie, putem vedea ca de foarte multe ori am avut noroc (intr-un fel sau altul)
    3. daca e sa ma refer strict la ziua de azi, pot spune ca a fost dezamagitor. adica eu nu am ce reprosa inter-ului. efectiv, a jucat ce preconiza toata lumea, dar scuza lor este ca au CASTIGAT. noi, in schimb, nu prea am avut solutii pentru o problema cunoscuta. aceleasi probleme in centrul apararii si in mijlocul terenului. nu vreau sa detaliez sau sa fiu acuzator fiind ca postura de acum (finalista) e onoranta pentru orice club din lume, insa se poate vedea in urma parerea mea. poate am avut si ghinion, dar nu poti avea intotdeauna noroc.
    4. desi este unul din favoritii mei si l-am aparat de fiecare data, ribery a gresit decisiv, mai ales in contextul in care el a facut tot timpul presiuni ca vrea mai mult. probabil e ironia sortii….
    5. senzatia de la finala si dupa a fost de o crunta dezamagire, in contextul in care inter chiar era accesibila

    in asteptarea unor zile mai bune,
    mada

  7. am uitat ceva (de fapt, e precizat cu subinteles)
    7. nu cred ca LvG e vinovatul principal, ci lotul. in afara de robben, ceilalti au incercat putin si palid. ca de obicei, gomez = zero barat. asta nu e o critica (ca am zis ca nu fac asta azi), ci o cetittudine de mult timp.

  8. Inter-ul este cea mai slaba echipa care a castigat CL de 18 ani incoace. NU merita sa ajunga nici in finala. Iar despre ‘Murinio’, (la acel gest in care s-a imbratisat cu VAN GAAL), chiar si Robert de Niro ar trebui sa primeasca lectii de actorie de la el. ‘Murinio’ ca si antrenor este din aceeasi plamada ca si Cristiano Ronaldo ca si jucator. Un macelar mai mare al jocului de fotbal nu cred ca a existat vreodata. Pai altadata Eto’o era magicianul echipe (a jucat in acest meci?)

  9. @ axxter – cred ca te superi degeaba pe Murinho. Tactica lui e in limitele regulamentului si da rezultate. Pana nu vine cineva cu o contra strategie, care sa arate ca nu castigi nimic daca incerci sa te inchizi, tactica portugezului ramane una cat se poate de eficienta si rezultatele nu mint.

  10. eu propun ceva mai radical – sa il dam afara si in judecata pe van buyten…este cel mai slab fundas central pe care l-am vazut vreodata la un club mare (si au fost cativa)…atat…in rest, Vlad a avut dreptate, am facut fix greselile Barcei…am intrat in jocul lor … mai mult, cand ajungeam la 20 de metri de poarta lor o lalaiam in loc sa acceleram pe langa fundasii lor greoi (dar poate aici tine si de calitatea jucatorilor)…

  11. @ Vlad Iti dai seama ce meci ar fi fost intre murinio si Cartu, amandoi sa isi fi bagat avionul cu aripile deschise, in poarta. Ok, Bayern nu este cea mai spectaculoasa echipa (ba chiar am zis, mai ales anii trecuti, ca impotriva echipelor mediocre spre mari ca distrugem jocul) dar ce facut acest antrenora a lui Inter… jos palaria. O sa ajung sa ma bucur ca exista Arsenal, sau Barcelona sa mai vad fotbal in CL. Sunt primul care recunosc ca Bayern, nu stiu cum de a ajuns in finala CL, dar de Inter chiar imi pare rau.

  12. subscriu parerii lui Stefan…. daca dezamagirea are un nume, atunci prenumele sigur e van buyten(nici nu suporta majuscule)… cand lumea e plina de fundasi centrali care mai de care mai rasariti, noi ne alegem unul de unde…..???!!!!! din belgia… inter-ul a parut o echipa de batut dar …….., cand e sa nu fie, nu e. echipa totusi nu a jucat rau, dar centrul apararii e dezastru. trebuie facut ceva in acest sens.

  13. Eu zic ca nu are rost sa aruncam cu pietre in van buyten care nu a jucat cu nimic mai bine decat demichelis. Avem un cuplu de fundasi centrali mediocri si nu e o noutate. Se stie de multa vreme ca echipa are cateva gauri monumentale in lot care trebuiesc acoperite: portar (rensing), fundas dreapta (lell & gorlitz), fundasi centrali (demichelis & van buyten) si un mijlocas adevarat la recuperare nu unul defensiv (timo).

    Este absurd sa ne asteptam intr-un meci de genul acesta ca un singur jucator sa-l castige sau 1-2 sa-l piarda. De la meciul tur Inter-Barca se stia ca finala o sa se joace intre tactcile antrenorilor si van Gaal in loc sa pregateasca ceva deosebit a mers pe mana ideei „ne-am descurcat pana acum, nu ne schimbam sistemul”.

  14. Pana la toamna la microfon si butoane o sa fie trio-ul van Gaal-Nerlinger-Hoenes si sper sa vedem cateva miscari gen:

    IN: Neuer/Frey (GK), Vidic (CD), Hummels (CD), Rafinha/Srna (RB), Cacau/Saër Sène(bayern2)
    OUT: Rensing, Lell, Gorlitz, Braafheid, van buyten, demichelis, Ottl, Sosa, Pranjic, Toni, Klose

  15. Băieți, e dureros să pierzi finala, oricum sunt mîndru de Bayern, a avut un sezon extraordinar, sunt convins că o să dominăm ani bunicei fotbalul european.

    Apropo de transferuri vlad : sunt deacord cu tine în ceea ce privește cine trebuie să plece, dar demichelis și cu van buyten lasă să rămînă, însă ca rezerve. Sper să se materializeze schimbul Dzeko – Gomez, plus să vină Neuer, Vidic/Chiellini, Hummels/Hewedes, și poate Bale pe partea stîngă

    Ribery a prelungit contractul, deja e bine, Kroos a venit înapoi, tot e bine
    Să avem la anu o echipă cu :
    Neuer
    Lahm Badstuber Vidic/Hummels Bale/Contento
    Schweinsteinger Kroos
    Robben Ribery
    Dzeko Olic

    Cred că am fi o forță de temun, dar deja depinde ce vom face la vară

  16. @ Black Eye – Asa e, daca vara asta se rezolva problema din aparare cu ceva transferuri van Gaal are la dispozitie sezonul urmator cu un lot mult mai tehnic si omogen ca sa ia UCL :)

    Tine cont si de faptul ca la vara se intoarce Breno si a jucat bine de tot la Nurnberg pana s-a accidentat deci nu cred sa fie o problema daca pleaca micho sau van buyten sau chiar amandoi. Chelini nu cred ca o sa plece vr-odata de la Juve dar la Vidic si Hummels avem sanse.

  17. Vad ca toti loviti in fundasi si, in special, in Van Buyten… Dar cand a inscris si ne-a scos atunci era bun nu? Sau cand se centreaza la cap si nu avem probleme iarasi e bun nu? Meciul l-am pierdut pe aparare asa cum am mai spus, insa daca e sa gasim un vinovat acela e Van Gaal (care e si cel ce ne-a adus pana aici deci nu este un repros ci o constatare)… Stia ca are fundasi centrali lenti, stia ca Inter are atacanti rapizi si totusi… Noi ne-am aruncat in atac… De ce? Aceasta intrebare ma framanta… Oare de ce nu am fost mai precauti, sa asteptam interul sa dezvolte… Cred ca i-am fi terminat daca ii puneam sa joace… Interul daca trebuie sa construiasca scartaie… De asta, cand joaca cu echipe mici impotriva carora nu se poate apara (caci se apara alea) echipa joaca prost, foarte prost, si lasa impresia ca este o echipa modesta.

  18. P.S. 1
    Inter nu este cea mai slaba echipa care a castigat liga in ultimii ani ci cea mai urata :)
    P.S. 2
    Vidic si inca un fundas central ar trebui sa fie tintele noastre principale…
    In lateral pot juca Lahm si badstuber chiar foarte bine dar nu ar strica inca un fundas lateral de meserie… Chiar un cuplu Vidic-Badstuber in centru ar fi bun, cu Van Buyten rezerva si Demichelis plecat… pe Marte
    Cat despre mijloc si atac, odata cu revenirea lui kroos nu cred ca ne mai trebuie nimic… Putem aduce un pusti de la echipa a doua eventual… Bine eu inca sper sa-l trezeasca ceva pe Gomez…

  19. Alex, si eu am zis acelasi lucru: meciul a fost pierdut de van Gaal iar fundasii centrali nu au fost cu nimic mai prejos decat in ultimii 3 ani cand au jucat la fel, adica mediocru. Pentru asta am spus ca merita adusi altii :D

  20. Dupa parerea mea, FCB n-a jucat niciodata defensiv anul acesta. Singurele meciuri cand acest lucru parea asa era cand adversarul facea pressing in mijloc. In acel moment, parea ca Bayern joaca defensiv, dar era mai degraba neputinta. Deci, eu zic ca nu avea cum sa jucam defensiv daca n-am facut-o pana acum. Meritul major al lui Inter este ca ne-au batut fara sa faca pressing, insa valoarea jucatorilor lor este foarte buna si asta i-a ajutat.

    Ceea ce mi se pare si mie, este ca ar putea aparea o noua perioada 99-03. Ceva similitutidini exista :D. Ce ma pune pe ganduri este ca multi anticipeaza deja acest lucru. Asta nu e un semn bun pentru mine.

  21. perioada a fost buna si repetarea ar fi excelenta. semn rau este ca deja se anticipeaza lucrul asta (exact ca situatia nascut talent-mort speranta). stii cum e…atunci cand esti sigur ca n-ai cum sa pierzi, exact atunci apare si pocinogul :(

Lasă un răspuns

