Invitaţie la suferinţă şi, poate, fericire comună

Cine vrea să vadă finala Ligii Campionilor alături de mine şi de Dan este aşteptat sâmbătă, la ora 21:00, în barul Shakespeare din Bucureşti (vizavi de biserica de lângă Club A). Ca să nu-mi reproşaţi că nu v-am avertizat de la început, fac două precizări: 1) nefiind local cu profil sportiv, televizorul nu va avea sonor; 2) vă voi rămâne pe veci îndatorat dacă vă veţi abţine, măcar până la sfârşitul meciului, de la orice comentarii fără legătură cu ceea ce se va întâmpla pe Santiago Bernabeu (transferuri etc). Acestea fiind spuse, vă aştept şi… Auf geht’s, ihr Roten!

16 comentarii la “Invitaţie la suferinţă şi, poate, fericire comună

  1. Pentru că în acelaşi bar şi în aceleaşi condiţii am văzut ”dublele” cu United şi Lyon şi mi-a mers bine, devenind puţin superstiţios. Altfel, potaie eşti tu! :-)

  2. @BlackEye
    E de înţeles că nu poţi veni la Bucureşti, dar în Chişinău nu cunoşti alţi suporteri ai lui Bayern, ca să vedeţi meciul împreună?

    @MariusFrancisc
    N-ai mai plecat în Bulgaria?

  3. :(

    din pacate nu am cum sa ajung intrucat nu mai am la cine sa stau si nu am de gand sa stau in gara pana la 7 neatza cand vine trenul

    deci.. e cazul sa cumpar ceva bere si sa ma pregatesc pt un weekend comfortabil

Lasă un răspuns

