Aveţi superstiţii?

Până la finala Ligii a mai rămas puţin şi simt deja că mă ia bâţul. Prin urmare, propun o temă asortată momentului. Înaintea şi în timpul meciurilor importante aveţi cumva superstiţii / fixuri / obiceiuri / ticuri etc la care apelaţi din credinţa oarbă că, o dată executate, totul se va termina cu bine? Eu am.

  • Îmi pun pe cap sau frământ în mână o şapcă antică în culorile şi cu emblema clubului.
  • Port măcar un articol vestimentar cu însemnele echipei în ziua meciului, tricou sau/şi fular cel mai adesea.
  • Dau sonorul mai mic când adversarii au o fază periculoasă, convins fiind că aşa îi voi face să rateze (dar şi pentru că n-am chef să-i aud pe comentatori ţipând „Gooool!”, dacă vraja mea n-a funcţionat).
  • Dacă mi-a mers bine câteva meciuri la rând, încerc să-l văd pe următorul în aceleaşi condiţii, adică în acelaşi loc sau/şi cu aceiaşi oameni alături.

Cam astea ar fi, la o recapitulare rapidă, cu menţiunea că nu recurg la toate în acelaşi timp. Acum e rândul vostru. Sunt curios să aflu şi care vi se pare cea mai originală/hazlie superstiţie, dintre cele care vor fi mărturisite aici.

6 comentarii la “Aveţi superstiţii?

  1. Nu am superstitii… tratez meciurile inginereste, adica am facut ce am putut pana atunci.. acum ma uit, ma agit, incerc sa caut solutii de moment la ce nu merge si daca sunt acasa imi place sa pot unul din tricourile cu Brazzo.

  2. aaa..mi-am facut unul ad-hoc. mai aveam 3 beri intr-o cutie de doze. si am zis ca pastrez cate una pentru fiecare finala (ultima etapa, cupa si liga). pana acum a fost cu noroc :D

  3. -La fiecare meci trebuie sa am neaparat un articol vestimental cu insemnele echipei (sambata o sa fiu la nunta … sa vad cu ce asortez costumul k deocamdata cravata cu bayern nu am :))
    – De cateva sap. am cunoscut o d`sora pe care o stresez inaintea fiecarei partide ca sa ne tina pumnii stansi – iar de cate ori a zis k v`om castiga asa a fost …sper k sambata sa aiba semnal :) , Cu ocazia asta `i multumesc si ramane sa speram k va avea din nou gura aurita ! :*

Lasă un răspuns

