Thunderstruck

Demonstrația de forță din finala Cupei Germaniei a semănat cu energia degajată de melodia AC/DC, la al căror concert mă voi zbânțui diseară ca toți dracii. Săracii adversari, nici acum nu cred că știu ce i-a lovit! Fulgerele și tunetele abătute asupra careului lui Werder m-au uluit într-o asemenea măsură, încât – cu tot respectul pentru Inter – m-am trezit întrebându-mă: ne mai poate opri cineva?

9 comentarii la “Thunderstruck

  1. Meciul a fost fantastic si baietii au zburdat in voie dar cred ca si cei de la Barca s-au intrebat „ne mai poate opri cineva?” pana au fost eliminati de Inter asa ca le acord tot respectul italienilor si cred ca numai o performanta cel putin egala cu cea de aseara cu Werder daca nu chiar una bine peste o sa ne permita sa trecem de italieni.

    Distractie placuta la AC/DC!! Si eu ma gandeam sa iau bilete la AC/DC si metallica dar am renuntat si imi pastrez banii pt vacanta din toamna.

  2. @B@v@r3zU
    Sunetul se auzea groaznic unde am stat eu (Normal Circle, lateral dreapta faţă de scenă, mai în spate, spre tribunele VIP). Am fost dezamăgit din cauza asta, dar show-ul scenic a fost mişto.

    @S
    Neee… S-a trezit o televiziune germană să-l compare pe Van Gaal cu Hitler. Seamănă, dar nu răsare :-) A, şi încă ceva: am observat că s-a modificat ceva esenţial în adresa ta de mail fictivă.

  3. @Dan
    Stai calm, S este un prieten de-al meu, unul care obişnuieşte să mai glumească din când în când.

    @Ionut
    Iar eu sper să nu vă mai apăraţi la fel de exact precum aţi făcut-o cu Barcelona.

  4. @ Ionut – Eu nu as spera la treburi d-astea… nu de alta, dar daca le-am bagat pe toate cu Werder inseamna ca o sa pierdeti din autogoluri :D hahahah

Lasă un răspuns

