Să ne pupăm şi după Bochum

Unul dintre cele mai mişto instantanee ale partidei de la Lyon.

Emoţiile anterioare dublei cu Lyon au dispărut de mult, exuberanţa din seara calificării în finala Ligii Campionilor e pe cale de dispariţie. Mâine ne aşteaptă un meci mai greu decât ăla cu francezii.

Gazdele de pe Gerland m-au dezamăgit profund. Mă pregătisem sufleteşte pentru infinit mai multe cazne. Conform principiului aproximativ „o echipă nu poate să joace două meciuri la rând la fel de prost”, mizam pe o replică dârză a oamenilor lui Puel. Când colo, ce să vezi? Ne-am plimbat printre jaloane. De aici şi întrebarea: cum naiba au reuşit ăştia s-o scoată pe Real? Altfel spus: cât de praf trebuie să fii, ca să te elimine o asemenea echipă? Mie mi-e clar: dincolo de forma noastră şi de cea a adversarilor, dintr-un moment sau altul, Lyon a fost un fel de Maccabi Haifa. Poate că nu întâmplător le-am bătut pe ambele cu aceleaşi scoruri, tur-retur. Prin urmare, nici nu aveau cum să se claseze mai bine în topul de mai jos, al formaţiilor întâlnite în acest sezon de Ligă, aranjate descrescător în funcţie de problemele pe care ni le-au pus:

  1. Man. United
  2. Fiorentina
  3. Bordeaux
  4. Juventus
  5. Lyon
  6. Maccabi

Cu Bochum, însă, va fi o altă mâncare de peşte. Asemenea nouă, oaspeţii au cuţitul la os şi nu trebuie să fii cine ştie ce profet pentru a fi tentat să mizezi pe o reeditare a semifinalei Barcelona – Inter Milano (1:0). VfL se va apăra eroic, într-o pereche de tranşee, în speranţa că va ciupi un punctuleţ mic, mic, mic de tot, cât un uriaş balon de oxigen în lupta pentru evitarea retrogradării. Se anunţă un meci de trei ori mai dificil decât returul cu Lyon şi tot ce contează e să ne ardă de pupat şi mâine seară, în jurul orei 18:15.

Pronostic: FC Bayern – Bochum 1:0 (Ribéry)

8 comentarii la “Să ne pupăm şi după Bochum

  1. Cred ca pana si numai dupa lectia pe care ne-au dat-o tur-retur trebuia sa fie Bordeaux pe 1 si dupa Man U. Dincolo de forma haotica de care au dat dovada cei de la OL si chiar daca noi am fost in grupe la fel de praf ca ei acum, francezii de la Bordeaux au maturat cu noi in 2 randuri ceea ce-i pune peste celelalte echipe intalnite pana acum chair daca numai din punct de vedere al numarului de infrangeri suferite in 2 meciuri.

  2. Bordeaux ne-a prins în cel mai proastă perioadă a noastră. Nu cred că s-ar fi descurcat mai bine decât Fiorentina sau United dacă eram în forma de acum. În plus, Manchester ne-a ascultat cu urechea o jumătate de oră pe Old Trafford, impresie pe care Bordeaux nu mi-a lăsat-o, chit că ne-au bătut de două ori (repet: în cel mai prost moment al nostru).

  3. Eu am venit cu obiectia pt simplu fapt ca nu poti sa judeci pe nimeni dupa cea mai buna sau cea mai proasta performanta ci dupa rezultatul final. Poate ca Bordeaux au fost in varf de forma si noi complet praf dar rezultatul e rezultat si ne-au infrant 2x.

    Acum ca noi ne bucuram ca am inceput prost si Bayern merge tot mai bine e partea a 2a, altfel e ca si cand am spune ca Bayern a fost peste ManU in 99 mai putin ultimele 5 minute cand am luat 2 goluri. Eu am spus doar ca trebuie sa judecam dupa ce e inregistrat pe hartie si acolo sunt 2 infrangeri.

  4. @Vlad
    Umanist prin formaţie, am preferat să alcătuiesc topul după impresia generală pe care mi-a lăsat-o fiecare adversar, nu neapărat după scoruri. Am dat mai puţin credit datelor reci, inginereşti.

    @BlackEye
    Nu contează. În retur a fost prostie, dar în tur se putea termina 4:1 pentru francezi, dacă Butt nu apăra două penalty-uri (sau 4:2, poftim, dacă Toni nu nimerea bara).

  5. s-au dus francezii si italienii…hai sa-i batem maine p-astia ca sa nu fluieram a paguba …oricum ma uit pe statistici: in ultimii 20 de ani astia ne-au batut doar de doua ori si am remizat de 6 ori (ultima data in 2007)…cred ca ii batem :D

Lasă un răspuns

