Spuneţi-mi paranoic, dar eu mă tem de Rizzoli

Două veşti bune şi o alta pe care, personal, aş caracteriza-o drept proastă înaintea meciului cu United. Din prima categorie fac parte refacerea lui Robben şi absenţa lui Rooney. Din a doua – naţionalitatea arbitrului.

De obicei nu sunt suspicios, dar am căzut pe gânduri, aflând că ne va fluiera un italian. Totul mi se trage de la uriaşul scandal declanşat de norvegianul Ovrebo, care a validat golul marcat de Klose dintr-un ofsaid evident în turul cu Fiorentina. Din această cauză, voi sta cu ochii ca pe butelie pe Nicola Rizzoli şi asistenţii lui. Sunt convins că voi fi tentat să-l învinovăţesc pe macaronar de rea-intenţie la orice decizie discutabilă luată împotriva noastră. Sper doar ca ai noştri să nu-i ofere ocazia de a răzbuna eliminarea conaţionalilor săi.

În altă ordine de idei, mă rog să trecem cu bine peste asediul la care ne vor supune englezii în primele minute ale partidei. Dacă le vom respinge atacurile iniţiale şi dacă vom reuşi să impunem un ritm de joc mai scăzut, avem şanse bune să ne bucurăm diseară. Şi, consideraţi-mă pretenţios, dar aş prefera să marcăm noi primii, ca să nu-mi mai sară inima din piept ca la Florenţa sau ca în timpul primei manşe cu United. Nu de altceva, dar în această perioadă chiar mi-e imposibil să-mi iau concediu medical.

Pronostic: Manchester United – FC Bayern 1:1 (Ribéry)

27 comentarii la “Spuneţi-mi paranoic, dar eu mă tem de Rizzoli

  1. Catalin, poate acest arbitru este fan AC Milan, asta inseamna ca o sa ne ajute pe noi.:P:P:P Sa nu uitam, Man. Utd. – AC Milan 4-0!

    Sper sa ne calificam. Doamne ajuta!

  2. E de prost gust delegarea facuta, mai ales ca Germania e in competitie directa cu italia la coeficientii UEFA, dar eu zic ca si asa ne vom califica.
    Manchester 1-2 Bayern (Robben, Ribery)

  3. @Dan
    Dacă tot vorbim de arbitri italieni, e de ţinut minte că Pierluigi Collina, care ne-a fluierat în 1999, a purtat şi altă dată ghinion germanilor: în celebrul 1-5 cu Anglia şi în finala Mondialului din 2002.

    @Alin
    Cam acelaşi discurs l-au avut şi italienii după turul cu Fiorentina, când susţineau că ai lor au fost dezavantajaţi în mod intenţionat, pentru a pierde teren în favoarea Germaniei în clasamentul coeficienţilor.

  4. Sunt foarte optimist in privinta calificarii,desi meciul va fi absolu infernal. Dupa mine, van Bommel va fi cheia meciului, daca va reusi sa nu faulteze, ci doar sa faca deposaderi fara sa faulteze va fi ok, iar o pasa geniala catre Robben va face diferenta, daca nu, asta e. Intr-un meci asa echilibrat cum va fi acesta, arbitrul poate face diferenta, dar italienii ii iubesc pe englezi la fel ca si pe nemti, nu cred in teoria conspiratiei.

  5. Felicitari!

    Dacă aș fi un parior împătimit m-aș duce să joc…

    1. Bayern Munchen – câştigătoarea UCL
    2. Anglia – câștigătoarea CM

    Am câteva argumente istorice pentru un astfel de pariu.

    Bravo!

  6. Suneti niste nebuniiiiiiiiiiiiiii !!!

    Dane, peste 20 de ani cum va fi vremea in ziua de 8 aprilie? :)) Pe toate le-ai nimerit pana acum ;)

  7. Explicaţie imaginativ istorică:

    1. Meciul de orgoliu este cel din semifinale. Cel cu Lyon. La fotbal nu ştiu să fi dat greş nemţii când era vorba de onoarea lor. Iar mai apoi, finala e foarte probabilă cu o Barcelona pe pământ spaniol. Chiar mai rău pentru Barca, nu la Sevilla, ci chiar la Madrid. Nicio echipă nu a câştigat UCL în ani consecutivi. Iar dintre cele rămase, Lyon a ajuns acum cel mai sus din istoria participărilor ei. Într-un fel, poate apărea suficienţa autodepăsirii. Bayern are pe bancă un antrenor câştigător de UCL. Ştie cum se face. Bayern clubul, a câştigat trofeul. Ştiu cum se face.

    2. Anglia, câştigătoare CM. Câştigarea CM are o superstiţie legată de continentul unde se desfăşoară competiţia. Europenii nu au câştigat niciodată în afara continentului. Iar din America de Sud, brazilienii au câştigat în Japonia şi in Suedia. Acum e Africa de Sud. Commonwealth vă spune ceva? Şi înapoi la orgoliu. Naţionala Angliei de acum era o selecţionată a unor oameni obişnuiţi să câştige măcar un trofeu major în fiecare an. Astfel că, venirea la naţională nu era decât o recunoaştere a valorii. Acum, fără victorie, (mai e si Europa League, dar nu are val. UCL), şi poate un pic mai odihniţi decât alte echipe participante… au o bună şansă de victorie.

  8. @Andrei
    Argumentelor tale le cam lipseşte matematica, sunt mai degrabă poezie. La punctul 1 te-aş contrazice, susţinând că în actuala campanie europeană meciurile cu cel mai mare orgoliu au fost cele cu United, din cauza dramei din 1999. O dublă cu Lyon, chiar dacă în semifinală, nu poate fi mai încărcată de orgoliu decât sfertul cu englezii. Contra francezilor va conta altceva, anume conştientizarea faptului că eşti foarte aproape de a juca cu trofeul pe masă. În ceea ce priveşte Anglia, şi eu o includ pe lista marilor favoriţi la triumful final, dar – spre deosebire de tine – mă bazez doar pe ideea că Fabio Capello este primul antrenor care a reuşit, după foarte mulţi ani, să formeze o veritabilă echipă din multitudinea de staruri pe care le are a dispoziţie.

Lasă un răspuns

