Brothers in arms

Hey, you brothers! Ich bin überglücklich, cum ar zice nemţii! Iubita mea ar spune: băi, dar voi nu sunteţi în stare să faceţi un meci normal??? Frumuseţe, nu ştiu ce să zic, i-am răspuns de-atâtea ori.

Fraţilor, fortăreaţa München n-a căzut! Dan, my brother, a prevăzut finalul. A zis 3:1 pentru noi, după 1:0 pentru ei. A ieşit „doar” 2:1, dar cum a ieşit! Nici n-am urmărit toată faza de la golul victoriei, preocupat fiind să privesc un colţ de tavan şi să-l înjur pe Gomez, care părea că s-a aruncat în gura lupului. Când l-am văzut pe Olici la minge, în centrul careului, am început să urlu „Dă-o, dă-o!”, şi am căzut în genunchi când mingea a zguduit plasa porţii lui Van der Sar.

L-am pupat pe obraz pe Dan, my brother in arms. Returul se joacă. Avem şanse egale. FC Bayern München a dovedit încă o dată că e echipă. De mediocrii, poate, dar echipă. Vorba lui Sir Alex: „Uneori, pentru unii joacă istoria”. Şi încă una de la Dan: în 1999 am deschis noi scorul devreme şi am avut apoi două bare. Cum s-a terminat atunci? Nici nu mai are rost să vă întreb: vicerversa, vorba lui Birlic, viceversa. Ghinionul şi-a plătit datoriile în seara asta.

6 comentarii la “Brothers in arms

  1. MINUNAT, FANTASTIC, EPIC! vielen dank GOTT! ..Un rezultat la fel de urias ca si cel cu Juve, intr-un moment greu. Vor capata foarte multa incredere. Si chiar daca Utd. este favorita, eu zic ca avem o sansa buna.

    P.s. Dap, atmosfera a fost fabuloasa. In minutul 70, chiar daca eram condusi, au fost incurajati ca si cum am fi fost in avantaj.

Lasă un răspuns

