Sărbătorim în Shakespeare?

Voi vedea meciul de azi cu Dan, în cafeneaua Shakespeare  (vizavi de biserica de lângă Club A). Cine poate şi vrea să vină este aşteptat începând cu ora 21:00. Scuze că v-am anunţat atât de târziu, dar a fost aşa, pe neprogramate. Veniţi ori ba, important e să le ţinem pumnii alor noştri. Auf geht’s, Ihr Roten!

Pronostic: FC Bayern – Manchester United 2:0 (Olici, Ribéry).

7 comentarii la “Sărbătorim în Shakespeare?

  1. Ca orice meci mare, norocul si-a spus cuvantul la ambele goluri cat si la barile englezilor dar victoria e victorie…. acum ramane sa aratam bine si in retur cu Schweini si Robben pe teren si sa ne tina buna dispozitie dupa victoria asta si-n campionat cu Shalke cat sa nu-mi iasa pronosticu de egal ci sa avem o victorie si locul 1.

  2. Am sarbatorit victoria absolut incredibila a lui Bayern. Daca nici acum nu jucam cum trebuie si in campionat (oentru ca astfel trebuia jucat de mai de mult) atunci sa pierdem tot si C.L. si Bundesliga si Cupa. Oricum, dupa o bucata buna de vreme am fost mandru de Bayern, si am putut sa le bag unghia in gat betivanilor mei care nu prea sunt prieteni cu Bayern.

Lasă un răspuns

