United we must play

În capul meu, pe Manchester United trebuia să o întâlnim abia în finală, dar tragerea la sorţi de astăzi ne obligă să începem cu sfârşitul visului meu revanşard. Pentru o evaluare cât de cât corectă a şanselor, am comparat cele două echipe om cu om, post pe post. Rezultatul analizei şi concluzia la care am ajuns, mai jos.

Butt – Van der Sar 0:1

Lahm – Neville 0:0

Van Buyten – Rio Ferdinand 0:1

Badstuber – Vidici 0:1

Alaba – Evra 0:1

Robben – Valencia 1:0

Schweinsteiger – Fletcher 0:0

Van Bommel – Scholes 0:1

Ribéry – Nani 1:0

Müller – Park 0:0

Gomez – Rooney 0:1

Scor final: 2:6

Concluzie: În condiţiile în care ambele echipe sunt în formă, valoarea individuală a posibililor titulari, forţa fizică şi experienţa acestora în meciurile tari din Liga Campionilor, precum şi amănuntul deloc de neglijat că returul se va disputa pe Old Trafford o dau pe Manchester favorită în faţa noastră. Pentru a putea spera la calificarea în semifinale, avem nevoie de o evoluţie de tip „cei trei muşchetari”, adică toţi pentru unul, unul pentru toţi. Contra englezilor nu ne vor servi la nimic sclipirile individuale care ne-au salvat la Florenţa, dacă vom gafa uriaş, ca pe Artemio Franchi.

Trebuie să jucăm uniţi şi să greşim infim.

SFERTURI DE FINALĂ

  • Lyon – Bordeaux (30 martie/7 aprilie)
  • FC Bayern – Manchester United (30 martie/7 aprilie)
  • Arsenal – Barcelona (31 martie/6 aprilie)
  • Inter Milano – ŢSKA Moscova (31 martie/6 aprilie)

SEMIFINALE

  • FC Bayern/Manchester United – Lyon/Bordeaux (21/27 aprilie)
  • Inter Milano/ŢSKA Moscova – Arsenal/Barcelona (20/28 aprilie)

FINALA (22 mai, Santiago Bernabeu, Madrid)

16 comentarii la “United we must play

  1. @Catalin
    Lahm – Neville 1:0
    Schweinsteiger – Fletcher 1:0
    Van Bommel – Scholes 0:0
    Müller – Park 1:0
    Mie imi iasa 5-5, asa ca eu cred ca tot robben sau ribery sau, ma rog, rooney, vor decide meciul.
    Sunt de acord cu kaiser-ul, manchester fara ronaldo nu mai e aceeasi, avem sanse de calificare. Sansele sunt 50-50.

  2. @Alin
    Tocmai mi-am adus aminte că Schweini e suspendat pentru meciul tur. Indiferent cine va juca în locul său, Timoşciuk sau Pranjici, Fletcher nu are cum să fie în dezavantaj.

    @Ionut
    Dacă acord adversarului rolul de favorit, nu înseamnă că nu cred în echipa mea. Până la urmă, ce-am scris aici e doar părerea mea.

  3. Un pic calculul tau nu este chiar corect.
    Butt – Van der Sar 0:0
    Lahm – Neville 1:0 in afara de centrari
    Van Buyten – Rio Ferdinand 0:0
    Robben – Valencia 2:0
    Van Bommel – Scholes 0:0
    Gomez – Rooney 0:2
    Portarii sunt amandoi cam de aceeasi varsta si gresesc cam la fel de des, Lahm este si in somn mai bun ca si Neville, de Robben …, Van Bommel si Scholes sunt iarasi apropiati ca varsta cu un plus pentru olandez care este mai in forma, la Gomez, asta e, poate joaca Klose, macar el preia mingea in fata si o face chiar bine.

  4. Din nou aceiasi greseala de politica.. imi pare rau dar meciul a fost pierdut de van Gaal…. 1) sistemul cu pastele inapoi ne-a mancat din nou si 2) oarecum si vina lui Nerlingar aici, intrucat in ciuda unei prime reprize dezastruoase de la cuplul Pranjici si Alaba, van Gaal nu are de unde sa aleaga pe altcineva pe partea aia.. nu avem rezerve

  5. oameni buni, e doar o infrangere….si Man U a pierdut…
    important e sa multumim ca nu este intr-un meci decisiv si sa invatam ceva din asta

    Referitor la Alabba…e un pusti de 17 ani…cum sa invete altfel decat din greseli?
    E foarte important sa nu-l inhibam si sa-l mitraliem…

    Parerea mea

  6. @ Dan – Alaba nu are nici o vina… au fost pana acum cred ca cel putin 10 meciuri in care am fost calcati in picioare si am dat adversarilor sanse de gol si goluri pe tava din lipsa de pressing si de la pasele inapoi in loc sa aruncam mingea afara sau departe in fata… si asta e vin alui van Gaal.

  7. meciul cufrankfurt a fost pierdut de van gaal, dar sa nu uitam ca el ne-a dus pe primul loc. si un antrenor mai are momentele lui de lipsa de inspiratie, schimbarile pe care le-a facut au fost jenibile. cu toate astea, eu zic ca van gaal e in primii 3 antrenori din lume, asa ca sa-i dam credit in continuare, stie el ce face.

Lasă un răspuns

