Alegeţi adversarul din sferturile Ligii!

Tragerea la sorţi are loc vineri, de la ora 13:00, va fi transmisă în direct de TVR 1 şi va stabili inclusiv împerecherile din semifinale. Partidele din prima manşă a sferturilor de finală se dispută pe 30 şi 31 martie, iar cele din manşa secundă pe 6 şi 7 aprilie. UPDATE. Sunt off-topic, dar uitasem să actualizez lista ASTA :-).

24 comentarii la “Alegeţi adversarul din sferturile Ligii!

  1. Am votat Bordeaux. Cand ne-au batut, noi eram praf:)), iar Bordeaux era in varf de forma. Acum s-au mai schimbat lucrurile. Cred ca am putea sa ii eliminam. Oricum, atat timp cat mergem mai departe, pentru mine nu conteaza adversarul. Doamne ajuta!:D:D:D

    Cel care a votat Barcelona, cred ca este Dan.:))

  2. @ Catalin – pana acum in fiecare an tragerile au fost live atat text cat si vide direct pe siteu UCL, asta la UPDATE pt cei care nu pot sa vada pe TVR transmisia :D

  3. @Ionut
    Am spus-o mai demult: aş vrea Bordeaux în sferturi, pentru revanşa celor două înfrângeri din grupă. Mai departe, traseul ideal spre câştigarea trofeului ar fi Barcelona (semifinală) şi United (finală).

  4. :)) deci, cu manU
    n-am apucat sa scriu, dar eu vedeam asa (conform sanselor)
    urma 1 – barca, inter, manuU
    urma 2 – arsenal, bayern, lyon
    urma 3 – tska, bordeaux

    deci, era ok sa evitam urna 1 si cel mai bine era sa picam cu urna 3. pana la urma, poate Dan are dreptate…va fi greu, parerea mea

  5. program lejer:

    3-24 Schalke – Bayern
    3-27 Bayern – Stuttgart
    3-30/31 Bayern – Man United
    4-3 Schalke – Bayern
    4-6/7 Man United – Bayern
    4-10/11 Leverkusen – Bayern

  6. In niciun caz nu sunt peste Bayern, daca am avea si un atacant de clasa am fi putut trece de ei, nici asa cartile nu sunt jucate, (daca l-am fi avut pe Elber sau Makaay altfel jucam). Daca il tinem bine pe Rooney (am inteles ca maine s-ar putea sa revina Demichelis, pe banca cel putin), am avea o sansa mare de a trece de ei. Nici ManU nu se simte mai bine ca au cazut cu noi.

  7. EU cred ca vom invinge…
    Ma bucur ca am picat cu ei…nimeni nu ne da nici o sansa
    E momentul in care vedem ce putem face
    Anul trecut am intalnit o echipa mai puternica si aveam un antrenor mai slab…sa vedem cat am progresat

Lasă un răspuns

