Franck, du-te la Real! ;-)

Marii filosofi se vor repezi să întoarcă pe toate feţele păţania madrilenilor şi să extragă învăţăminte care mai de care mai pline de tâlc din reala umilinţă de aseară. Bag mâna în foc că şi pe voi vă mănâncă degetele să o faceţi. Vă las această plăcere; eu mă mulţumesc să actualizez lista lui Ribéry.

«CU CINE POT SĂ CÂŞTIG LIGA CAMPIONILOR»

  1. Real Madrid (sută la sută)
  2. Barcelona (vezi locul 1)
  3. Chelsea (şanse mari)
  4. Manchester United (vezi locul 3)
  5. FC Bayern??? (să fim serioşi!)
24 comentarii la “Franck, du-te la Real! ;-)

  1. hahahaha..rautaciosule! :)))

    daca e sa o spunem pe a dreapta bayern e clar sub real/lyon. insa, la jocul foarte slab al echipei contribuie si ribery (parca fara chef de vreo 3-4 meciuri).
    daca e sa revin, cred ca toata lumea e de acord acum ca gomez e o cheltuiala inutila peste 10-15milioane euro. alabba si contento sunt remarcati de la debut (chiar mi-au placut ambii – un fel de „lahmi” in zilele bune !), dar nu e cumva din cauza ca apararea e varza?ei fiind, poate, doar niste jucatori medii/normali. schweinsteiger nu e in stare decat sa paseze lateral in propria treime (nu prea le are cu coordonatul).

    dupa parerea mea, l-as pastra pe ribery daca isi doreste sa ramana. el si cu robben fac treaba buna doar si din sclipirile lor (totusi asteptam ceva mai mult!). as aduce la mijloc un bun pasator (schweini is not up to!). as aduce pe altcineva in locul lui vanBommel (unul mai inzestrat…) si as schimba fundasi centrali (care-s dezastru si nu de ieri/azi), eventual cu pastrarea lateralilor remarcati. in atac…multi sunt mai buni ca si gomez!!!!

    asa cum am mai scris ar fi o mare realizare sa trecem de sferturi. semifinala este peste posibilitatile noastre reale…demonstrate

    @Dan…as zice ca bati campii cu gratie cand spui ca suntem in stare sa batem orice echipa (sper sa nu te superi :) ). doar din intamplare, anul asta

  2. O, in sfarsit cineva care pune punctul pe I. Asa da mada_tm. Acei pe care noi ii credem super jucatori tineri (Alaba si Contento) ies in evidenta din cauza foarte slabei defensive, un caz, cred unic, in ultimii 15 ani la Bayern. Am vazut in reluare, cu incetinitorul, cum la al 3-lea gol al Fiorentinei cum van Buyten da „efectiv” pe langa minge de langa Jovetic. De Gomez, Doamne ajuta, la Bayern nu reuseste sa faca o preluare, nu degeaba se enerveaza Ribery de fiecare data cand ii da mingea. Iar Butt niciodata nu a fost un mare portar, si te tradeaza cand ai mai mare nevoie de el. Cu ce nu sunt de acord cu mada_tm, este van Bommel care pe postul lui este excelent, inlocuitori pentru el sunt la fel de scumpi ca si atacantii (Xavi, Fabregas, de Rossi). Cat despre Ribery, poate sa plece linistit, un Krasic ar fi cu mult mai util lui Bayern.

  3. Mada, cu tot respectul, dar Bayern nu este sub Lyon. Buba o reprezinta fundasii centrali.. Sper ca marile investitii se vor face in aceasta zona.

  4. Va dau un mic pont, pentru cei care inca nu stiu dupa cine se fugareste Bayern :)

    Lista e asta :

    Robin van Persie
    Alex
    Assaiti
    Milos Krasic
    Toullalan
    Atamendi
    David Luiz

    Cam asta pina ce :)

  5. Ah, si inca una, de ultima ora :

    According to 4-4-2.com, Bayern Munich are ready to offer 24 year old striker Mario Gomez to Inter Milan to obtain 29 year old Samuel Eto’o, who doesn’t seem to get along with coach Mourinho.

  6. @mada_tm…
    probabil ca bat campii cu gratie…who knows?…dar si daca-mi iese, mada?…cine ar fi gratios atunci?:D

    Nu are rost sa ne pierdem in argumente pro si contra…cu totii suntem categorici si spunem cine este valoros si cine nu…stabilim cine ar trebui sa plece si cine nu…

    Am spus-o si o repet: SEZONUL nu s-a terminat…tre sa vedem ce putem face „acum si aici”…forma unei echipe variaza si ce ma bucura este ca, desi nu suntem in cea mai buna dispozitie de joc, am trecut cateva teste f importante.

    Eu cred ca putem invinge pe ORICINE…vom vedea ce si cum…nu mai e mult

  7. De acord cu Dan dar cu cateva amendamente. Putem sa batem pe oricare din cehipele ramase cu conditia sa jucam ca la Torino adica cum a facut-o Lyon aseara. In dubla cu Fiorentina am aratat de multe ori ca Realul, adica o echipa care nu preseaza, nu e agresiva, de multe ori haotica si care paseaza doar lateral sau inapoi cand da de pressing.

    Daca van Gaal scoate carnetul cu notite si le arata jucatorilor ca au fost varza de multe ori, ca echipa si nu individual, si ii pune sa joace ca la Torino putem sa batem pe oricine.

    Sa ne uitem un pic la posibilele adversare: Arsenal face mult pressing, la fel si Lyon, ManU, Sevilla, Chelsea si Bordeaux in timp ce poate doar Barca isi permite sa-si lase adversarul sa vina si sa recupereze in dueluri 1-la-1.

    Cred ca nu e cazul sa ne imbatam cu posibilitati de trofee ci sa ne bucuram de prestanta de la Torino dar cea de la Florenta a fost deplorabila si una similara de-a adus caftelile cu Bordeaux.

  8. @ BlackEye – Zici de atacanti? Nu l-am mai vazut in meciuri, dar o sa ma uit la echipa a 2a weekendu asta daca gasesc meciu undeva intrucat mie mi-a placut mult Saer Sene si are 24 de ani

  9. @Dan, doamne-ajuta sa batem pe oricine! :)
    raman pe pozitia ca parerea ta poate fi doar exceptia. regula, in nici un caz.

    ma gandesc ca de la anul am putea spera sa fim in careul de asi :) [nicio echipa nu poate spune ca ia liga cu un an inainte – e prea tare competitia]

    ps: inca o chestie care cred ca voi – optimistii – nu o luati in calcul: cat timp fiorentina a facut pressing agresiv (cam primele 50-60 minute in ambele meciuri), bayern nu prea a miscat in front. si fiorentina a fost adversarul ideal (convenit inca de la tragere). o echipa cu un joc mai bun si oameni mai valorosi inseamna un alt nivel…

  10. @mada_tm

    Eu cred in echipa noastra tocmai pentru meciurile cu fiorentina…
    italienii au jucat sa ne incurce…sa nu uitam ca au avut o eficacitate letala(doar 2-3 ratari pe ambele manse-in rest goluri)
    Bayern nu s-a precipitat ci a crezut in calificare desi nu ii iesea jocul. Asta arata caracter si luciditate. Numai o echipa mare se comporta astfel
    Multi nu vad in noi drept niste favoriti. Si e ok asa, e mai comfortabil
    Nu uita, mada, ca erorile individuale pot fi indreptate, insa spiritul exista sau nu. De aceea cred ca putem invinge pe oricine. Pentru ca avem spirit, potential de progres si un antrenor care stie meserie(anul trecut nu as fi fost atat de optimist deoarece aveam un novice la timona)

  11. ok. eu mi-am spus demult parerea. suntem o echipa de locul 6-10 in ucl. orice peste locul 6, este pentru mine o mare performanta anul acesta.

    ps: echipele outside realizeaza ceva doar datorita apararilor foarte bune in urma unui noroc sau eficientei pe atac. ori la noi chiar apararea e praf, ma tot gandesc cu cine am avea sanse reale. cred ca doar o echipa cu jucatori nu foarte tehnici sau putin creativi. am putea cadea cu stuttgart? :))))

  12. @mada_tm
    e o diferenta de opinie care urmeaza a fi probata in scurt timp

    Anul trecut am fost pesimistul de serviciu; anul asta e ceva care ma face sa cred. Si imi place asa…de cele mai multe ori visele celor indrazneti se implinesc…

    Echipa a aratat spirit si de aceea cred in ea…
    Respect opinia ta. Teoretic, la rece as gasi multe puncte comune cu ce ai scris(si inca 2-3 care ti-au scapat)…insa daca totul ar fi asa de predictibil, nu am mai iubi acest sport

    Eu aleg sa cred; tu esti sceptic…nu vreau sa te conving si astept acelasi lucru din partea ta…hai sa lasam timpul sa decida cine a avut dreptate. Ce zici?

  13. @mada_tm
    Îţi respect părerea, dar nu o împărtăşesc. Cum să fim „mult” sub Lyon? Nici măcar „puţin” nu suntem. În cel mai fericit caz pentru ei, francezii se pot lăuda cu faptul că sunt egalii noştri. Reamintesc că anul trecut, cu modestul Klinsmann şi fără Robben, le-am luat 4 puncte din 6 în faza grupelor. Impresia mea este că tinzi să generalizezi excepţia nefericită de la Florenţa, când apărarea a jucat foarte slab, mai ales pe axul central. Ai dreptate în privinţa tinerilor „laterali” Contento şi Alaba: momentan sunt promisiuni, nu certitudini, dar a le cântări valoarea comparându-i cu fundaşii centrali e ca şi cum ai compara merele cu perele. Concluzie: sunt mai degrabă de părerea lui Dan. În zi bună putem bate orice echipă în sferturi, după cum, dacă vom juca ca la Florenţa, ne-o vom lua pe coajă rău de la orice adversar rămas în cursă.

    @BlackEye
    Nu este pentru prima oară când numele acelor jucători sunt puse în legătură cu FC Bayern. Până nu apar informaţii mai credibile, prefer să le consider nişte simple zvonuri.

    @Vlad
    Lyon a fost surclasată ca joc în prima repriză a meciului cu Real. Nici urmă de pressing eficient din partea francezilor, aproape fiecare atac al madrilenilor dovedindu-se extrem de periculos. Ai dreptate să-i lauzi pe lyonezi doar când aduci în discuţie partea secundă a partidei de pe Bernabeu, nu toate cele 90 de minute.

    @Axxter
    Încă nu mi-am pierdut răbdarea şi încrederea în ceea ce-l priveşte pe Mario Gomez.

    @Dan
    De acord cu tine.

  14. eu nu jocul rolul pesimistului aici. in timp ce voi asteptati zile bune (optimist, nu?), eu astept zile normale (realist, nu?), iar zilele normale nu ne avantajeaza. zilele alea bune vin nu doar ca iti doresti, ci trebuie sa si poti. ca si eu sper la o semifinala e una, dar realist vorbind sansele sunt scazute, ca sa nu zic minime.

    ps: sper sa nu prindem vreo o zi slaba pana una alta…

  15. Impartasesc parerea lui dan… Putem bate pe oricine… Lyon este mult sub noi ca individualitati insa ca echipa o putem considera ceva mai aproape… Real Madrid este sub noi ca echipa mult…
    Daca ma pui maine sa semnez cedarea lui Gomez la schimb cu Eto’o o fac in secunda urmatoare. Imi place Mario, chiar foarte mult dar pe Eto’o il consider unul din cei mai buni atacanti din toate timpurile…

  16. Pingback: Alegeţi adversarul din sferturile Ligii! « FC Bayern pe româneşte

  17. Pingback: Banii marchează goluri. Adevărat sau fals? « FC Bayern pe româneşte

Lasă un răspuns

