Sunt şanse mari să recunosc că am mâncat rahat

La ASTA mă refer. Ieri după-amiază am devenit prizonierul unui sentiment de „lasă-mă, ca să te las”. Starea asta de lehamite mi-a distorsionat şi perspectiva asupra partidei de astăzi. Inspiraţie pentru încropirea unei avancronici decente? Zero. Optimism? Pe fundul sticlei.

Din când în când, corăbiile mi se îneacă, ciclic. Senzaţiile care mă încearcă acum sunt diametral opuse celor avute înaintea partidei de la Torino. Nu există nici măcar o fărâmă de logică în toată această harababură emoţională. În astfel de momente nu mă impresionează câtuşi de puţin argumente raţionale precum „individual, suntem mai buni”, „adversarii sunt în criză de formă”, „la noi vor juca X-ulescu şi Y-ulescu” sau altele de genul ăsta. Contează doar faptul că, de câteva ore bune, mă încearcă convingerea inexplicabilă că ceva, habar n-am ce!, nu va merge cum trebuie diseară, la Florenţa. Nu mi-e frică de italieni, ci de propriile mele premoniţii. Presimt dezastrul aşa cum simte un animal pericolul, sau cum am presimţit returul triumfal cu Juve. Rugându-vă să ignoraţi aceste rânduri aberante, închei cu o…

Dorinţă: Fiorentina – FC Bayern → dovediţi-mi că m-am înşelat!

26 comentarii la “Sunt şanse mari să recunosc că am mâncat rahat

  1. Ciudat este k si mie personal imi este foarte teama de acest meci desi nu stiu de ce ! Oricum pana la ora meciului o sa incerc sa ,,gust„ ceva k sa mai imi cresca doza de optimist …incerca si tu Catalin poate trec emotiile :P
    Pronostic sperat 1-1 ! (Gomez)

  2. Culmea este ca nu esti singurul… Nu stiu de ce dar si mie imi este frica sa nu ne facem de ras diseara (pentru ca asta ar insemna sa ratam calificarea in fata unei echipe aflate in a doua jumatate a clasamentului din italia)… Ori ca ma gandesc ca italienii nu prea mai au ce pierde, ori ca ma gandesc ca se vor agata de aceasta ultima farama de speranta, tot la aceeasi concluzie ajung: cumva suntem echipa mai vulnerabila. Este suficienta o infrangere diseara care sa ne scoata din CL si tot ce am reusit bun in acest sezon se va sterge cu buretele.

  3. Am mai zis-o.. daca luam gol pana sa dam suntem in rahat ca la 1-0 ei se califica… daca trecem cu bine de prima repriza si reusim sa marcam fara sa luam mai mult de 1 gol suntem in grafic si nu imi e teama de altceva fata de orice alt meci.. adica faptul ca mai in fiecare meci luam goluri.

  4. Sa avem incredere in vorbele de luh ale lui Uli de pe siteul oficial al clubului: “We’re unbeaten in 18 games, so why should we lose to Fiorentina?”

  5. @Gorjanu
    Din păcate nu pot să beau, pentru că sunt la muncă până la miezul nopţii :-(

    @Alex
    Aoleu, credeam că doar eu sunt singurul care are asemenea premoniţii sumbre, dar văd că nici tu şi nici Gorjanu nu sunteţi mult mai optimişti.

    @Vlad
    Ca să continui pe linia pesimistă, aş putea să-i răspund lui Hoeness astfel: „Pentru că orice serie are un sfârşit”. Nu la fel gândeam şi noi în legătură cu Leverkusen?

  6. @ Dan – nu mai e in lot Toni maestrul calificarilor in prelungiri ca la Getafe :D dar sper sa ne calificam si fara el si sa avem un 11 agresiv si pe atac din start ca de luat is destul de sigur ca o sa luam gol

  7. Să facem un bilanţ provizoriu: avem aici 3 fani mai mult sau mai puţin îngrijoraţi, ca să nu spun pesimişti (eu, Gorjanu şi Alex), doi optimişti (Dan şi B@v@r3zU) şi unul oarecum neutru (Vlad). Concluzia (provizorie, normal): va fi un meci pe muchie de cuţit.

  8. @dan „Este suficienta o infrangere diseara care sa ne scoata din CL” (am precizat „tipul” de infrangere – una care sa ne scoata din CL) :)

    Si ca sa trec pe o nota mai amuzanta… Italienii inca sunt revoltati pe tema arbitrului si si-au facut tricouri cu Ovrebo orb purtat de un caine. Daca as fi acolo, asa in replica, mi-as face un tricou cu stilul italienilor de joc: o poarta, un transeu sapat in fata si mesajul: „Poate dintr-o degajare de aici, ii cade mingea in cap lui gilardino si dam gol”. Daca aveti alte idei de tricouri replica (asta am copt-o asa pe moment is curios ce replica le-am putea da; asa ne mai amuzam si noi pana la meci)

  9. Sunt increzator. Fiorentina nu stie sa joace meciurile mari, amintiti-va ca au fost eliminati de Glasgow Rangers. E totusi adevarat ca un meci nu seamana cu altul. Pronositc 1-1.

  10. Bayern nu are cum sa aiba probleme cu Fiorentina. Din 10 meciuri, s-ar putea sa ne bata o data, dar acela ar fi ultimul meci. Nu au nicio sansa italienii astia, prea mult tam-tam au facut pentru un offside regulamentar. Nici macar arbitrul nu o sa ii poata ajuta, chiar daca ar incepe meciul de la 1-0 pentru violeti.

  11. Greu dar bine pana la urma. Oricum, merita amintit, ca atunci cand avem nevoie de van Bommel este acolo si super golul lui Robben. In rest, sa mai trecem de un tur.

Lasă un răspuns

