Dar pe noi cine ne apără de proprii fundaşi?

Mai multe nu am de zis. Meciul cu Fiorentina m-a secat de orice puteri. Sunt extra dry. Promit să revin mâine, mai pe larg.

19 comentarii la “Dar pe noi cine ne apără de proprii fundaşi?

  1. Ne-am calificat dar am fost varza. Nu sunt de acord ca problema a fost atat de mult la fundasi ci la mijloc unde nu am facut deloc presing si unde Muller a fost sub orice critica iar Schweini a fost complet invizibil. Acolo s-a jucat si s-a pierdut meciul intrucat la fiecare actiune a celor din Florenta ii lasam sa centreze si sa paseze fara urma de pressing si asta e numai vina mijlocasilor.
    Robben e omul meciului iar Alaba revelatia.

  2. credeti ca daca dam toti cate un acatist pentru boul de Van Buyten scapam de el? ca ma uitam la el si la Badstuber la golul al treilea al alora si nu imi venea sa cred …parca era un film cu Jim Carrey…si golul 1 (cu alienul de Butt – sau Nicky Butt, cum ar zice Tomulica) tot el era prin alt univers…sa ne fereasca Dumnezeu devreo Barcelona sau Chelsea ca am feshtelit-o…sa speram la un Real

  3. @ Stefan – poti sa ai tu super fundasi daca adversarul face ce vrea in fata liniei defensive…. raman de parere ca mijlocasii sunt de vina la tot dezastrul de pe teren.

  4. Vlad…nu sunt de acord…mi s-a prut mult mai slab Ribery…macar Schweini nu prea a gresit pase…dar cred ca ai dreptate cu mijlocul dar imi dau o parare – nu ar fi trebuit sa plece de la Van Bommel fazele cat mai in viteza?

  5. apararea a pierdut meciul, greseli, butt, van buyten, badsturber nesigur, alaba e un pusti( mi-a placut). robben ne-a calificat.
    @stefan
    de chelsea nu o sa avem parte pentru ca o elimina inter, iar eu sper sa jucam cu inter in sferturi, nu cu real. nu ne avantajeaza deloc in momentul acesta jocul realului.

  6. Si inca o treaba care ma scoatea din minti in repriza a 2a… cand ai vazut in prima repriza ca adversarul arunca mingii intr-o veselie la plesneala ca bate vantu spre poarta din dreapta…. de ce draq pasezi inapoi in a 2a repriza ca sa risti sa pierzi mingii sub presiune in loc sa-i pui pe italieni sa se chinuie cu mingii dificile din cauza vantului… si la fazele ofensive la fel.. nimeni nu urca in careu era 3 contra 8 tot timpul cat ai nostii erau gramada pe benzi?!?

  7. Greseala e la fundasi… Degeaba ne lamentam cu pressingul… Cifrele sunt foarte exacte… Fiorentina a inscris de 3 ori din 4 ocazii si 5 suturi pe poarta (al 5-lea il repr sutul dinaintea golului 1)… Robben a iesit in evidenta prin executia senzationala dar omul meciului a fost Van Bommel… David Alaba a fost intr-adevar revelatia meciului, ba mai mult, al treilea „cel mai bun jucator” dupa V. Bommel si Robben. Intr-adevar sa ne fereasca D-zeu de o echipa mare ca suntem vraiste in aparare.

    P.S. Sper ca Ribery sa vorbeasca despre viitorul sau si in teren, nu numai prin presa… Se tot lamenteaza ca are nevoie de o echipa tare care sa castige CL dar la cum joaca n-ar trebui sa deschida gura

  8. Am văzut doar meciul tur. [nu mă uit la fotbal, de obicei]… e cam așa…
    …”una peste alta, nea Puiu… băieții”… merită felicitați.
    Felicitări pentru calificare.
    …iar acum din istorie…
    …când n-am avut o echipă a noastră, întotdeauna am ținut cu nemții, pentru organizare, pentru demnitate și încrâncenare.
    Peste ani, cine mai ține minte că pentru 90 de minute Bayern a fost mai bun. Și în doar două… :(
    Se bucurau mulți atunci în jurul meu, iar eu sufeream. Mi se părea teribil de nedrept.

  9. Louis van Gaal: “We’re through, which is what matters in the Champions League. I always had a good feeling about it. At half-time, I told my players to stay calm, be patient and keep the ball on the floor. We played well in the circumstances, but made too many individual errors in defense.“

  10. @ vlad – completare: van Gaal – „There have been many individual mistakes by my players, it is hard to explain why” … hai sa incercam o explicatie – oare pentru ca nu au valoarea pentru o super echipa?…oare pentru ca Fiorentina, desi nu este Juve sau Inter, este totusi o echipa italiana cu care am jucat in Champions League, deci NU este Freiburg sau Hertha Berlin?…oare nu ar trebui sa le spuna van Gaal unora dintre ei exact ceea ce le-a spus Chris Turner, manager la Peterborough, jucatorilor acum cativa ani inaintea unui meci de Carling Cup. „I’ve told the players we need to win so that I can have the cash to buy some new ones”….ca e clar ca daca vrem sa ne batem cu Barca, Real, INter, Chelsea, trebuie sa avem jucatori capabili sa faca asta?

  11. @alex….dap…am nimerit-o cu 3-2…

    Sa nu ne lamentam…suntem slabi in aparare, insa pana la urmatorul meci in Europa avem timp sa remediem din greseli. Aseara am castigat un megafundas(la 17 ani…Alabba e fabuloos…plus Contento…meeergeee)
    Din fericire, echipa a aratat spirit si asta inseamna enorm. Va spun ca este mai dificila o dubla mansa cu o asemenea echipa decat cu o barca sau real sau chelsea. De ce? Simplu? O echipa mare joaca in felul ei…o echipa precum Fiorentina joaca astfel incat sa nu ne iasa nimic. E diferenta de abordare

    Sa nu uit…in acest an AVEM valoarea necesara sa batem orice echipa mare a lumii…veti vedea…

  12. Imi pare rau sa o zic, dar daca nu o sa jucam cum a facut-o Lyon in seara asta, adica cu pressing 90 de min si atentie la pase, Bayern o s-o ia la scor tur-retur in faza urmatoare cam cum a patit Milan-ul cu ManU

Lasă un răspuns

