Egalul ca egalul, dar astea-s centrări?

UPDATE 2. Leverkusen, eşec la Nürnberg (2:3)! Rămânem lideri!

UPDATE 1. Fuck! S-a întâmplat ce nu-mi doream. Contento nu va juca la Florenţa, pentru că şi-a bulit genunchiul drept ieri. Mă simt păcălit: eram dispus să cedăm puncte la Köln, în schimbul integrităţii fizice a fundaşilor noştri. Pranjici va avea ocazia, marţi, să ne dea peste nas. Sau va intra Alaba în locul croatului?

Rămân la părerea de ieri, cum că remiza înregistrată la Köln (1:1), astăzi, nu e un capăt de ţară. Dacă se va dovedi că accidentarea lui Contento e superficială, rezultatul nu mă va împiedica să visez frumos la noapte. Altceva m-a deranjat, în schimb, mult mai rău.

Băi, fraţilor, astea-s centrări? Conform statisticii de pe site-ul clubului, împotriva „ţapilor” am aruncat mingea mai des ca niciodată până acum în faţa porţii adverse. Au fost 35 de centrări în total, dar întrebarea este: câte bune? Sincer, eu n-am reţinut decât vreo 3 astfel de pase utilizabile. Mă îmbolnăvesc de nervi, constatând că cele mai multe dintre aceste execuţii sunt fie prea lungi, fie prea scurte. În marea majoritate a cazurilor nu este vorba de câţiva milimetri sau centimetri în plus sau în minus. Deloc! În ceea ce ne priveşte, sunt în discuţie metri întregi! Pentru mine, calitatea deplorabilă a centrărilor rămâne un mister. În fine…

Ce-ar mai fi de spus? Păi, sunt de părere că, dincolo de evoluţia deloc strălucită, am avut şi ghinion. La 1:1, Schweini şi Ribéry au lovit stâlpul şi transversala porţii lui Mondragon. Apropo, suntem lideri la acest capitol: am dat-o în bară de 16 ori de la startul sezonului, mai des decât oricare altă echipă! De-ar fi contat doar jocul din partea secundă, meritam să câştigăm cu vârf şi îndesat. Aşa, însă, am plătit tribut indolenţei din prima repriză şi vântului care a schimbat brusc traiectoria balonului şutat de Podolski, derutându-l complet pe Butt. De remarcat şi debutul lui David Alaba în campionat: la 17 ani, 8 luni şi 10 zile, puştiul a devenit cel mai tânăr jucător care a evoluat în Bundesliga din istoria clubului, depăşindu-l cu 12 zile pe Toni Kroos.

Concluzionând: sper ca Diego Contento să se refacă până marţi, să centrăm mai bine pe „Artemio Franchi” şi să nu mai lovim barele, ci plasa interioară a porţii Fiorentinei (învinsă, în seara asta, de Juventus, 1:2).

9 comentarii la “Egalul ca egalul, dar astea-s centrări?

  1. Cataline, centrarile cred ca intra in aceiasi categorie cu fazele fixe intrucat si la lovituri libere si la cornere centram cam la fel de prost si toate aceste moment sunt extrem de importante si momentan nu ne descurcam al ele.

  2. Il prefer pe alaba… nu stiu de ce… desi in mod rational m-as baza pe pranjic (are totusi mult mai multa experienta internationala). Am vazut cateva stopuri si cate pase ale pustiului care ma fac sa cred ca va ajunge mare jucator… sunt acele mici detalii care deosebesc un fotbalist de un jucator de fotbal

  3. Nu trageţi, fraţilor! Ce, am spus eu că Pranjici nu-l poate înlocui pe Contento? N-am spus. Recunosc că sunt puţin îngrijorat din cauza faptului că Pranjici n-a mai jucat de multişor, dar nu înseamnă că eventuala sa titularizare mă va face să mă iau cu mâinile de cap. Contento, orice s-ar spune, era pe val. Repet: croatul are ocazia să-mi închidă gura. Şi încă ceva: se pare că Van Gaal va miza, totuşi, pe Alaba :-).

  4. eu consider ca esential la firenze este sa nu ratam…sa fim letali…daca inscriem 2 goluri pana la pauza din 2 suturi…ii terminam psihic
    cred ca vom invinge cu 3-1 … cu 3-0 la pauza

Lasă un răspuns

