Danke, FC Köln!

Remiza albă smulsă de FC Köln pe terenul lui Leverkusen este cea mai bună veste pe care o puteam primi astăzi, când am aniversat 110 ani de la înfiinţarea clubului. „Ţapii” ne-au dat o mână de ajutor în tentativa de a ajunge, în sfârşit, pe primul loc în Bundesliga. O simplă victorie, oricât de chinuită, mâine, cu Hamburger SV, ne-ar fi ultrasuficientă. Auf geht’s, ihr Roten!

12 comentarii la “Danke, FC Köln!

  1. Dane, e posibil sa ai dreptate… dar eu te contrazic… asa cum au reusit sa tina ritmul pana acum, eu cred ca cei de la Leverkusen vor continua sa fie in spatele nostru, chiar daca azi am reusi sa ne detasam la 2 puncte in fata (ceea ce inca nu s-a intamplat). In plus, pt ei, titlul ar fi realizarea unei surprize (deci presiunea pe ei e mult mai mica). Pe de alta parte, pentru noi, titlul ar fi normal la ce jucatori avem in lot…

  2. In sfarsit suntem pe locu 1 la sfarsit de epata. Acum sper doar sanu fie accidentari in meciul Germania vs Argentina cat sa avem un lot ok pt meciurile cu Koln si Fiorentina unde imi doresc sa fie 2 victorii :D

Lasă un răspuns

