Urâţilor, voi pe cine urâţi?

Nu m-a surprins cu nimic faptul că FC Bayern (mai exact, marele FCB din anii ’70) ocupă un loc fruntaş în topul goal.com al celor mai urâte 10 echipe din lume, fiind devansată doar de Argentina ’90. Întrebarea este alta: noi, fanii uneia dintre cele mai detestate formaţii, noi pe cine urâm?

În ceea ce mă priveşte, mărturisesc că nu urăsc pe nimeni. Am şi eu o listă cu trupe pe care nu le prea înghit (Barcelona, Schalke 04, Juventus), dar n-aş putea spune că le urăsc cu adevărat. Deoarece iubirea pentru die Roten a pătruns până în cele mai tainice unghere ale inimii mele, loc pentru ură nu a mai rămas.

Dar poate că inimile voastre sunt mai încăpătoare.

13 comentarii la “Urâţilor, voi pe cine urâţi?

  1. alea din italia ma cam seaca. nu stiu cum am reusit sa ma atasez de inter. ura cred ca e cam mult spus, dar de fiecare data cand joaca ele, imi cam doresc sa castige adversarii :))
    sa urasc o echipa inseamna sa-mi consum prea multa energie cu subiectul si nu prea are sens. poate din cand in cand mi se mai pune pata pe cate o echipa, dar sa urasc de-o viata? nici macar pe ‘comunitari’ :)))))

  2. Din toata fiintza mea doar pe dinamo bucuresti ,1860 munchen, juventus !
    Park a mai fost o intrebare asemanatoare acum 2-3 sap. !
    Nici pe stuttgard nu`i prea halesc dar azi asi vrea sa castige !

  3. @mada_tm
    1) Poate te-ai ataşat puţin de Inter datorită tripletei Klinsmann – Matthaus – Brehme? Eu de asta îi simpatizez puţin. 2) Nu sunt sigur că am înţeles faza cu „comunitarii”: te referi la Dinamo?

    @Stefan
    De înţeles aversiunea ta pentru United. Pe mine, la sfârşitul finalei ăleia, m-a deranjat modul deşănţat în care se bucurau Beckham şi compania, după ce-i ascultasem cu urechea 89 de minute. Totuşi, nici pe ăştia nu-i urăsc.

    @Gorjanu
    Acum 2-3 săptămâni v-am întrebat ce echipe simpatizaţi. E o chestie diferită, de acord?

    @Dan
    Te înţeleg şi pe tine în cazul lui AC Milan, dar pentru Real am mai degrabă respect, datorită duelurilor antologice cu ei. De fiecare dată când i-am întâlnit, meciul a semănat cu o partidă de box a supergreilor. Parcă toată Europa îşi ţinea respiraţia, aşteptând să vadă cine va câştiga.

  4. @Catalin – Inter din mai multe motive, dar Klinsi si Matthaus sigur. intotdeaua mi-au placut jucatorii astia :). La intrebare – da.

    Legat de ManU&finala, din pacate se mai intampla ca o echipa sa castige absolut nemeritat un meci, o finala. cata ciuda atunci! asta chiar daca candva mai am scris pe forum ca simpatizez cu 4 echipe din perioada pana in 95-96 (FCB,ManU,Real,Inter), probabil si din cauza ca urmaream atent si in direct campionatele :)

    ps: ar mai fi si PSV sau OM intre alea simpatizate. FCB lider detasat in clasamentul meu!

Lasă un răspuns

