Nu se poate să ne arbitreze Ovrebo şi-n retur? :-)

Ho, cu tata! Pentru eventualii fani ai Fiorentinei şi microbişti scandalizaţi: am întrebat, n-am dat cu parul! A fost ofsaid cât casa, recunosc, la fel de mare ca bucuria mea. Şi ştiţi ceva? Mi se cam rupe. Să trecem la lucruri serioase.

Formulă. Am câştigat meciul de aseară pentru că am evoluat în formula 4-2-3-1-2-1, după cum urmează: Butt – Lahm, Van Buyten (46 Contento), Demichelis, Badstuber – Van Bommel, Schweinsteiger – Robben, Müller (65 Olici), Ribéry – Gomez (65 Klose) – Nebben, Holen – Ovrebo. Bănuiesc că nu trebuie să mai spun cine sunt ultimii trei. Orice asemănare între succesul acestei echipe şi întrebarea din titlu reprezintă o pură coincidenţă :-).

Greşeală. Van Gaal nu a fost prea inspirat jucându-l pe Contento ca stoper. Ar fi fost mai bine ca puştiul, vinovat în bună măsură la golul macaronarilor, să fie lăsat pe postul lui, cel de fundaş stânga, iar lângă Demichelis (trezeşte-te, omule!) să fie mutat Badstuber, mai experimentat. În fine, totul e bine când se termină cu bine :-).

Teamă. Cârcotaşii ar putea spune că tot norocul avut în acest meci nu are cum să ne ţină la nesfârşit şi că decontul e aproape, urmând a sosi, eventual, chiar la retur. Mă gândesc că ceva dreptate au „justiţiarii” ăştia, dar înclin să cred că n-o fi dracul chiar aşa de negru. Italienii latră, bavarezii trece :-) (un dezacord de care aveam nevoie pentru rimă).

Gata, că m-am distrat destul.

22 comentarii la “Nu se poate să ne arbitreze Ovrebo şi-n retur? :-)

  1. Italienii, in general, cate meciuri au castigat in stilul acesta? ..Hotu’ striga hotu’!

    Catalin, Contento a jucat fundas stanga. Cel putin asa mi s-a parut, mie..

    Oricum, multumim lui Dumnezeu!:):):)

  2. Catalineee…suntem de acord cu tine…si mie mi se rupe ca ne-a ajutat arbitrul…broscarii au jucat defensivm distructiv
    Contento a fost o revelatie spre finalul meciului…ii vom bate in retur

    PS: daca se accidenteaza demichelis intre timp…ar fi ideal

  3. Contento cred ca a fost revelatia serii pe postul de jucator de banda.

    Despre arbitraj cu cat ne-au ajutat la sfarsit cu atat ne-au incurcat pe parcursul meciului cand mi s-au parut mult prea permisivi la faulturile constante facute de italieni ca sa intrerupa situatiile de contra-atac

    Iar cu echipa de acum incolo… sper sa o nimereasca dan si sa nu-l mai vedem pe Micho in primul 11… si iar problema veche.. rezerve varza in aparare si la mijloc.. inafara de ce avem pt primul 11 de mai jos cu muller backup la pauza pt Olic

    Butt – Lahm, Van Buyten, Badstuber Contento – Robben, Van Bommel, Schweinsteiger, Ribéry – Olic, Gomez

  4. @B@v@r3zU
    Mie mi s-a părut că puştiul Contento a început ca stoper şi a trecut ulterior pe bandă, dar nu pot să te contrazic sută la sută, pentru că era cam haos în capul meu în momentele alea.

    @Dan
    Nu-mi doresc să se accidenteze Demichelis, chiar dacă joacă prost. Merg în continuare pe mâna argentinianului.

    @Vlad
    Bună glumă.

    @Gorjanu
    Exact.

  5. ehehehe…de mult n-am mai vazut arbitrii asa de gazdari :))))

    Contento – Robben mi s-au parut cei mai buni si cu solutii. Schweinsteiger mi s-a parut cam stangaci si nu prea pare ca le stiu cu coordonatul. Ocazii au fost, noroc am avut, dar jocul a fost prea incosistent/fragmentat/balbait. nu e rau pentru un meci cu miza, dar ne cam arata nivelul echipei in UCL, adica locul 6-10. noroc cu optimile tari ca mai scot din echipele foarte bune :))))

  6. Jucatorul meciului a fost, fara discutie, Robben. Fiorentina a bagat autobuzul in poarta si a jucat foarte dur. Sigur ca a fost ofsaid, dar nu mai conteaza, importanta e victoria si eu zic ca e meritata, am fost mai buni. Cred ca o sa castigam si la florenta, nu avem cum sa ne impiedicam de fiorentina, o echipa modesta si fara orizont. Golul lor a fost din bulan.

  7. fiorentina cred ca ar trebui sa fie interzisa in CL …n-am mai vazut atatea duritati de multa vreme …parca jucau niste englezi beti…nu niste oameni de care te astepti sa joace civilizat si sa isi protejeze adversarul…lasa ca pe Artemio Franchi se termina ca in returul cu Juve…:D

  8. ** Rezumat UEFA **
    FC Twente Enschede 1 – 0 Werder Bremen
    Villarreal 2 – 2 Wolfsburg
    Hamburger SV 1 – 0 PSV Eindhoven
    Hertha BSC 1 – 1 Benfica

    Nu e rau.. inca sunt sanse ca Werder, Wolfsburg si HSV sa treaca mai departe.. mai putin probabil cu Hertha.. dar e bine :)

  9. am castigat pe merit (chiar daca dintr-un offside cat se poate de clar)… am jucat mult mai bine… golul lor a fost norocos. din pacate trebuie sa recunosc ca am realizat la acest meci cat va fi de greu sa castigam anul acesta champions league si asta in proportie de 99% din cauza apararii (ca in rest stam foarte bine… nu bine)… van buyten este bun ca gabarit dar nu are viteza… asa ca eu consider ca langa el ar trebui sa avem un fundas central ceva mai rapid care sa stie bine cu mingea (gen chivu)… cat despre demichelis: cat trebuie Doamne sa ma mai rog sa-l vad plecat?

  10. Stăteam ieri de vorbă cu Dan, la o bere, şi îi mărturiseam că nu mă aşteptam ca modul în care am pus problema în acest articol, cu acel „mi se cam rupe” cap de afiş, să fie împărtăşit de atât de mulţi dintre voi. Nu excludeam ca unii să mă urecheze şi să mă acuze de lipsă crasă de fair-play. Reacţiile voastre sunt reconfortante, chiar dacă toţi admitem că am fost avantajaţi clar. Singurul care face notă discordantă este Marius Francisc, despre care vreau să cred că s-a referit la arbitri, nu la FC Bayern, atunci când a scris „bandă de tâlhari” :-)

  11. Haha… arbitrii au fost o banda de talhari atat pentru gol cat si pt ca au lasat macelul facut de italieni nepedepsit mai tot meciul…. dar la sfarsitul azilei ma bcur pt victorie si o sa ne fie mai usor la Florenta daca muncim un pic la defensiva.. pt ca italientii vor trebui sa atace.

  12. Am discutat aseara cu Dan si era normal ca m-am referit la arbitrii… N-am avut intentia sa va jignesc pe voi, suporterii n-au nici o vina. Vorbim dupa meciul retur…

  13. De ce trebuie să așteptăm finalului meciului retur pentru a vorbi? Afirmația asta, plus cele trei puncte de suspensie de la sfârșit, mă fac să cred că te aștepți la un fel de justiție divină pe Artemio Franchi, un rezultat care să facă dreptate după marea nedreptate de la Munchen. Am devenit paranoic, nu-i așa? :-)

Lasă un răspuns

