Gorjanu şi Nastase4Case s-au pozat în Iaşi

Doi suporteri, un fular: Gorjanu (stânga) şi Nastase4Case.

Pentru că a avut treabă prin Iaşi acum vreo două săptămâni, Gorjanu a profitat de ocazie şi s-a întâlnit cu Nastase4Case. Din fotografie lipseşte Alex, un alt fan al lui FC Bayern din dulcele târg moldav, care a fost de negăsit. Poate data viitoare.

10 comentarii la “Gorjanu şi Nastase4Case s-au pozat în Iaşi

  1. Imi pare foarte bine k pana acum am avut ocazia sa cunosc numai oameni deosebitzi !
    Multumesc inca odata lui Nastase4case pt. k a avut palcerea sa vina la o bere :)
    Care ajungetzi prin TG-Jiu nu ezitatzi sa ma contactatzi !
    Eu in perioada urmatoare o sa ajung prin : Tg-Mures (19,20 feb) , Baia -Mare (26,27), Craiova,Vaslui, Mangalia …probabil Pitesti ,Techilghiol !

    Nu va speriatzi nu am concerte :)) vin cu sportivii la concursuri de lupte/judo !

  2. Salutare tuturor!
    Gorjene, si pentru mine a fost o placere sa te cunosc :)
    Tinem pumnii pentru diseara si sper sa ne vedem, intr-o formula cit mai largita, cit de curind.

  3. Chiar imi pare rau ca nu m-am intalnit cu baietii :( dar eram in sesiune si am intrat foarte rar pe net… nu pot sa zic ca… ramane pe altadata… sa ne intalnim intr-o formula cat mai largita…

  4. -Bayern (+ arbitri gazdari :D) Fiorentina 2:1
    -Nu ma asteptam la ce s-a intamplat. Mizam pe 2 goluri diferenta. Primul meci cu miza adevarata. Examenul trecut cu bunavointa „examinatorului”
    -VanBommel nu prea imi place in general, dar mai ales cand exagereaza cu duritatile (cum a fost azi).
    -aia de la TVR cred ca au gasit „planetele miraculoase” la solduri, altfel nu-mi explic ce debitau inainte de meci (gen Bayern ii face praf etc)

    ps: Paulaner mai asteapta….

  5. Din nou Micho varza. Revelatiile meciului: Schweini si Contento. Astept sa nu-l mai vedem pe carnatul ambulant numit Demichelis in primul 11…. mi-a scos peri albi cu cele 15-20 de pase date direct la adversar si palsament total aiurea la cornere in propriul careu.

    ps… unde is rezervele ?!?!.. d-abea incropin un 11 ok.

    Pt meciul urmator.. sper: Butt – Lahm, Van Buyten, Badstuber Contento – Robben, Van Bommel, Schweinsteiger, Ribéry – Olic, Gomez

Lasă un răspuns

