Ca hamsterii pe roată

Haosul de la muncă m-a împiedicat să văd meciul cu Borussia Dortmund (3:1) dal capo al fine, dar un moment de acalmie mi-a oferit şansa nesperată de a asista la sforţările ofensive din ultimele cinci minute. Un gol, mama lui de gol, un amărât de gol, atât ne-ar mai fi trebuit pentru a deveni lideri după mult, foarte mult timp.

N-a fost să fie, deşi Olici, deposedat în ultima clipă de un adversar, şi Schweini, cap în transversală, au avut ocazia să ne facă şi mai fericiţi decât suntem acum. În fine… Despre cum am jucat nu-mi dau cu părerea, din moment ce nu am urmărit cea mai mare parte a partidei, aşa că aştept impresiile voastre. Eu atât am avut de zis scris.

Încep să cred că alergăm după primul loc cu eficienţa hamsterului de pe roată :-).

9 comentarii la “Ca hamsterii pe roată

  1. Sunt de parere ca avem ocazia fantastica sa fie creata o super echipa prin prisma adversarilor care ne asteapta: in campionat un Leverkusen fara alte competitii pe cap, un HSV cu Van the Man in forma si multi alti nerabdatoris a ne incurce, in timp ce in UCL ne asteapta o dubla cu Fiorentina fara Mutu iar in cupa il intalnim pe Magath. Daca ne iese o sa ne mentinem in forma cu multe meciuri tari unu dupa altul si sa iasa o echipa fantastica pt sezonul viitor daca se repara defensiva la vara.

    In rest, sper sa trecem de Fiorentina in timp ce Inter si Milan sa fie eliminati, iar cat mai multe din cele 4 echipe germane din Europa League sa mearga mai departe ca sa-i devansam definitiv pe italieni in coeficienti.

  2. Desi sper ca partida cu Fiorentina sa nu fie cu ghinion(ar fi victoria 13)…un singur lucru „de rau” am remarcat…avem fundasi centrali lenti…atat…e putin, insa poate insemna totul

  3. Acum m-am uitat la golul marcad de BVB.. faza a inceput de la o saritura la cap la care Micho a pierdut duelul.. si famosul nostru fundas central era cu vro 3 metrii mai in fata de van buyten in loc sa stea langa belgian unde-i era locul.

  4. Demichelis vrea sa plece in plina glorie de la Bayern, vrea sa lase ceva in urma lui, din cauza asta si joaca atat de bine. Chiar ca am avea nevoie de 2 fundasi centrali foarte buni ca sa speram si la finala CL. Sa nu uit ca si un Adler ar fi o achizitie excelenta. Am vazut si meciul celor de la Bayer si nu prea mai pot duce. Cel putin pe final, Wolfsburg chiar putea sa intoarca scorul dar Josue si-a batut joc de un gol ca si facut. Ce mai, sa vina Fiorentina… fara Mutu.

  5. „Ca hamsterii pe roată” – hai ca esti prea pretentios. eu zic ca suntem in grafic. in maxim 2 etape suntem lideri. ce pot dori mai mult? n-au trecut decat vreo 3 luni de cand dadeam cu lvg de pamant… :)))))
    ce spune vlad este perfect ok. daca vor reusi sa castige meciuri tari atunci vor avea parte si de un moral excelent, unul dintre lucrurile necesare succesului la nivel mare.
    cat despre meciul de ieri, se putea si 4-1, dar era cam exagerat. am avut suficient noroc. se putea si 2/3-0, dar nu cu apararea asta ;)

    (nu stiu de ce am senzatia ca-i vom snopi pe bayer acasa la ei)

  6. mada_tm are dreptate, e doar o chestiune de timp pana vom deveni lideri, cat despre aparare, e varza, in continuare, cred ca van buyten e un fundas mult prea lent pentru fotbalul actual

  7. Haha… sa nu ne imbatam cu apa rece pt ca urmeaza etape cu meciuri grele si chiar daca s-ar putea sa ne ajute ca HSV joaca in Europa League si asta o sa-i oboseasca si pe ei tot urmeaza: meciurile cu Fiorentina, Nürnberg si HSV

    La Nürnberg nu ne-a fost usor niciodata iar Fiorentina tocmai a luat bataie cu 2-0 in campionat. Eu sunt fericit daca reusim sa trecem de italieni si de HSV care ne-au batut in tur si care acum s-au intarit in atac.

  8. echipa asta are un lot disproportionat de valoros pentru bundesliga. asta e factorul priordial al succesului de anul acesta(ok, viitorul succes ce se contureaza). evident ca lvg are o contributie mare, dar fara un loc valoros nu ar fi putut produce o revenire atat de rapida. eu zic ca, fara discutie, vom lua campionatul. char cu o diferenta, dar am mai zis chestia asta. pe doi, probabil, va fi schalke.
    legat de liga, speranta mea ar fi sa pridem semifinala (lucru cam greu). cu fiorentina avem 70-75% sanse de trecere, dar este ceva diferit de bundesliga.
    sunt foarte multe meciuri care arata ca echipa este intr-o crestere enorma. ca nu se compara cu crema UCL – ok, dar merge intr-acolo.

    ps: ma uit pe clasament si vad ca bayern are 2 infrangeri in 22 de etape. cate mai vedeti in cele 12 ramase? catalin, esti de acord sa faci un poll? :)

  9. Aline, nu cred ca problema in aparare este DvB, Micho este cel care face de cacao toate fazele din aparare, DvB, cum necum, mai face cite o greseala, se intoarce greu, dar totusi ramine un aparator solid, sa nu uitam ca are si o contributie foarte importanta in atac.

    Asteptam meciul cu Florenta, de la 3 goluri in sus :D

Lasă un răspuns

