Cu admiraţie, Andreiului cu ură

PS: Deşi am renunţat de ceva vreme să mă mai uit la fotbal, întreg contextul sportiv l-am construit cu gândul la prietenii mei virtuali, suporteri adevăraţi ai echipelor Bayern Munchen şi AS Roma. Vă mulţumesc. (Andrei)

Nu ştiu ce păreri aveţi voi, ceilalţi, dar acest fragment postat de autorul blogului Cu Ură conţine unul dintre cele mai frumoase „mulţumesc” ce mi-au fost adresate în ultima vreme.

Eu şi Andrei ne-am descoperit întâmplător, datorită unui comentariu la articolul în care vă întrebam ce ar trebui să se întâmple pentru a urî echipa pe care acum o iubiţi la nebunie. Citindu-l, m-am surprins visând. Scrierile lui mă obligă să iau o pauză, să mă gândesc şi să-mi aduc aminte.

Andrei nu va lipsi din viitoarea rubrică pe care o voi insera în blogroll, ceva de genul „Dacă v-aţi săturat de-atâta Bayern”. N-aş putea spune ce reprezintă blogul pentru el, dar eu mă simt ca în biserică acolo. O confesiune, apropo: uneori m-am surprins dorindu-mi să am talentul lui la scris.




Un comentariu la “Cu admiraţie, Andreiului cu ură

Lasă un răspuns

