Van Gaal: scurt şi la obiect, dar mai ales modest

Dacă aş fi în locul lui Ribéry aş rămâne la FC Bayern, pentru că au un antrenor bun şi vor deveni şi mai buni. (Louis van Gaal)

10 comentarii la “Van Gaal: scurt şi la obiect, dar mai ales modest

  1. asa zick si eu… si eu in locul lui ribery as ramane la bayern… este un club in primele 10 din lume care o duce foarte bine din punct de vedere financiar mai ales in contextul crizei actuale (mult mai bine decat celelalte din top 10 asta e clar). diferenta mare de salariu nu va primi oriunde s-ar duce (din cate am inteles am fi pregatiti sa-i oferim circa 8 mil pe an ca sa prelungeasca… sincer va zic ca nu-i da nimeni mai mult)… iar un nou club desi pentru el poate ar insemna si o noua provocare inseamna si riscut neadaptarii (desi nu-l vad pe francez sa aiba nevoie de prea mare adaptare)… astea sunt motivele obiective… subiectiv fiind oricum as fi ramas la bayern… ca e echipa mea favorita… a lui!?… nu prea cred (nu ma intelegeti gresit eu il cred cand spune ca a manifestat un oarecare atasament pentru bayern pentru ca e deja de ceva timp aici insa fotbalul se joaca pe bani)

  2. eu zic sa ne facem planuri fara el de la vara. ar putea fi chiar transferul anului ceea ce ar insemna o pozitie de negociere foarte buna, insa dupa CM cand ar putea avea imaginea frumos lustruita :D

  3. mda…tm are mare dreptate, CM va insemna foarte mult…dupa, probabil ca se vor vedea cele mai mari miscari pe piata si cred ca toata lumea va astepta sa vada ce mai apare (niste algerieni, nord-coreeni sau ma stiu eu ce baietii d-astia din zone care se bat cu americanii :P )…cred ca si Bayern va face la fel… iar daca Franta o comite (si, cu Domenech p-acolo, e destul de probabil) sa vezi ce sta Ribery frumusel pe Allianz Arena ca Real poate sa cumpere pe ‘jde milioane de la Corinthians, Flamengo si tot asa jucatori de care n-am auzit

  4. Viitorul lui Ribery se va stabili în martie, după cum au anunţat astăzi şi clubul, şi impresarul jucătorului. Prin urmare, nu trebuie să aşteptăm până la sfârşitul Campionatului Modial. În ceea ce priveşte majorarea de salariu pe care am fi dispuşi să i-o oferim pentru a rămâne la noi, cele 8 milioane de euro invocate de Alex mi se par o sumă exagerată. Franck are acum cam 4 milioane şi eu zic că îi vom oferi maxim 2 milioane de euro în plus.

  5. Cred ca merita lejer 8 mill pt ca nu mai dam de alt jucator ca el si e omu care sa faca cu adevarat diferenta pe teren. Van Gaal pare sa construiasca o echipa care sa stie ce-i aia joc colectiv, cum faceau baietii lui Hitzfeld in ’99, dar tot e nevoie de cineva ca Ribery si Robben care sa poata schimba balantu de forte pe teren dupa faze 1-la-1.

  6. DAca luam o suma buna (50-60 de milioane) kred k putem sa-l dam; imi pare destul de fragil sau poate nu mai are chef de noi asa k……….indiferent care din cele 2 sunt valabile, mai bine e sa plece. Cu banii luati putem intari echipa. Nu vom mai avea un geniu, dar poate vom avea o echipa – ceea ce pentru noi cred k e reteta succesului

  7. Echipă avem deja: am demonstrat-o la Torino (unde Ribery n-a jucat deloc, iar Robben a intrat pe final) și în ultimele etape din campionat. Suntem o echipă din ce în ce mai bună și din punctul de vedere al unității grupului, și din cel al prestațiilor pe gazon ale acestui grup. Chiar și așa, un Ribery ferit de accidentări, cu poftă de joc și fără aere în cap nu poate dăuna, dimpotrivă.

  8. Problema cu echipa cred ca e si lipsa rezervelor. Daca maine se accidenteaza Lahm, Butt sau Badstuber suntem mancati in aparare. La mijloc si in atac sunt destule rezerve dar lipseste in continuare inca un portar bun si doi fundasi de banda de valuare pt ca nu o sa ajungem nicaieri cu Lell si Gorlitz. Pt asta mi-ar place a vedem la vara 3 transferuri gen Neuer/Buffon, Beck si poate Howedes intrucat astea sunt posturile pe care avem cea mai mare nevoie de inlocuitori de calitate.

Lasă un răspuns

