Posibilele tricouri pentru sezonul viitor

Aşa ar trebui să arate, potrivit unor zvonuri neconfirmate încă nici de Adidas, nici de FC Bayern, tricourile pe care le vom îmbrăca din vară. Ce spuneţi?

Personal, cel din stânga (echipamentul de acasă) îmi place la nebunie şi nu voi rata ocazia de a-l avea, dacă va fi într-adevăr produs. Este retro şi aduce aminte de marea echipă din anii ’70. Cel din dreapta (echipamentul de cupe europene) nu este o surpriză, pentru că am avut tricouri negre relativ recent. În schimb, cel din mijloc (echipamentul de deplasare) a provocat dezbateri aprinse în rândul fanilor germani, care consideră combinaţia de alb şi bleu o idee nefericită, ba chiar un sacrilegiu, deoarece acestea sunt culorile „duşmanului” TSV 1860. Unii dintre ei se gândesc că bleul poate nu e bleu, ci gri, zicându-şi că aşa mai merge. Pe de altă parte, mulţi nu cred că vom purta aceste tricouri din vară, pentru simplu fapt că, în ultimii ani, am avut acelaşi echipament două sezoane consecutiv. Prin urmare, setul cu pricina ar putea apărea abia la începutul stagiunii 2011-2012. În fine… 

Aştept să vă daţi cu părere.

10 comentarii la “Posibilele tricouri pentru sezonul viitor

  1. Mi-ar place sa am tricoul din dreapta. Cel din stanga e frumos iar cel din mijloc e de-a dreptul scandalos. Cum ar fi sa aiba Roma un tricou precum cei de la lazio? daca-l faceti gri, e ok.

  2. Tricoul negru, clasic, e elegant dar mi se pare de prost gust sa furam culorile celor de la 1860 iar acel T roz pe un tricou alb-rosu arata jalnic, altfel doar cu dungile albe si rosii arata bine tricoul din stanga.

  3. poate sa nu-mi placa nici unul?
    ala din mijloc mi se pare interesant, dar nu e de bayern. prea 1860-enabled :))))
    insa linkul lui vlad imi aduce aminte de niste tricouri foarte, foarte faine :)

  4. tricoul din mijloc e jalnic ! Nu avem cum sa jucam in asa ceva ….vreau un tricou cu putin de albastru ceva gen 2000/01 dar mai elegant ! :P
    Dak prin absurd am juca in tricoul din mijloc o sa fie cumparat t doar de scarbele de la 1860 si inlocuind emblema ar putea sa aiba si ei 4 stele sus :))

  5. eu zic ca arata misto tricoul de acasa, restul nu sunt culorile noastre si nu imi plac. Tricourile negre sunt necastigatoare, nu-mi vine in minte nici o echipa care a castigat vreun tricou jucand in negru, rosu e culoarea echipelor castigatoare, tricourile albe care le avem acum pentru liga sunt super misto.

Lasă un răspuns

