A fi neamţ e regretabil uneori

Îmi propusesem să lobez mingea, dar nu am crezut în mine, pentru că sunt german. Germanii nu fac aşa ceva. Am preferat ceva mai sigur, să şutez pe lângă portar, dar nu mi-a ieşit. Data viitoare o să dau lob. (Mario Gomez)

Posibilă explicaţie a uriaşei ratări bifate de atacantul nostru în prelungirile meciului cu Hoffenheim, când bara s-a opus scorului de neprezentare.

5 comentarii la “A fi neamţ e regretabil uneori

  1. Dar nu cred ca are vreo legatura cu „mustitasking-ul”. Gomez, pe vremea cand era la Stuttgart mi se parea un jucator mai tehnic, poate date fiind si originile lui. Poate am gresit si l-am supraevaluat.

  2. Eu nu-mi amintesc ca Gomez sa fii dat dovada de cine stie ce tehnica la Stuttgart. Acolo era un fel de Inzaghi: se plasa excelent in fata portii, colegii ii pasau la fix si cu ochii inchisi si cam asta era: Mario o baga in ate, cu varful bocancului sau capatana.

  3. Gomez la Sttutgart imi aducea aminte de Crespo, pe vremea cand juca la Parma. Adica ii dadeau mingea si el cum necum trebuia sa se descurce.
    Am vazut goluri chiar impotriva lui Bayern in care avea 2 fundasi in fata si tot marca. Se pare ca era mai mult noroc

Lasă un răspuns

