Ce ar trebui să se întâmple pentru a urî echipa pe care astăzi o iubiţi la nebunie?

Să aflaţi că ai voştri au blătuit un meci foarte important? Finala cu Manchester din ’99, de exemplu. Să vi se dovedească fără putinţă de tăgadă că dragul vostru club a fost implicat, într-un fel sau altul, în producerea unor tragedii nemaivăzute? Nine eleven, de exemplu. Să vă simţiţi jignit la modul crunt de conducători sau jucători? Într-o scrisoare oficială, de exemplu. Întrebare de baraj, scurtă, la obiect, adresată suporterilor tututor echipelor din lume. Ideea mi-a venit gândindu-mă la motivele pentru care oamenii se ceartă, se despart şi-şi devin indiferenţi, ajungând uneori chiar să-i urască pe cei pe care i-au iubit, cândva, la nebunie.

14 comentarii la “Ce ar trebui să se întâmple pentru a urî echipa pe care astăzi o iubiţi la nebunie?

  1. Nu stiu raspunsul, dar daca o echipa ca ManU mi-a trecut din neutra in categoria de echipe pe care le urasc dupa finala din 99.. sa faca bavarezii ceva atat de rau incat sa-mi reevaluez parerea fata de ei m-ar face nu sa-i urasc dar sa-mi fie complet indiferent de ei si de fotbal cum imi este de Formula1 si Ferrari dupa plecarea lui Schumi.

  2. Iti iubesti echipa cu bunele si cu relele ei. Cel mai la indemana imi este exemplul fanilor lui Juventus. Bine ma refer la cei care nu neaga prostiile facute de Moggi si restul, ci la cei care au acceptat situatia si au mers mai departe alaturi de echipa lor.

    Nu cred ca se poate intampla ceva atat de rau incat sa trec de la dragoste la ura. Stii cum e vorba aia: Sotia o mai schimbi, dar echipa favorita niciodata. :)

  3. Se vorbea la vremea respectiva ca Bayern a vandut semifinala cu cei de la Zenit pentru 40 mil. euro. Cine stie ce misculatii face Bayern. :) Cei care chiat sunt fani Bayern, nu pot sa urasca aceasta echipa niciodata. Poate un personaj sau chiar mai multe, din conducere sau jucatori, dar niciodata clubul.
    Off topic. Ribery are din nou probleme si nu poate sa se antreneze pentru nu se stie cata vreme. A mers in Dubai sa faca plaja si sa vada noul turn.

  4. iubesc bayern, nu jucatorii ei, iubesc clubul, nu conducatorii lui, iubesc culorile, nu pe cei ce le poarta, iubesc conceptul, nu oamenii de acolo. bayern e aleasa, e unica.

  5. În primul rând, să le urez şi eu bun venit pe blog lui Andrei (mare admirator al baschetului, fan Toronto Raptors, parcă) şi lui Christiy (nu mai are rost să precizez cu cine ţine :-)).
    În al doilea rând, nici eu nu-mi pot imagina o situaţie cât de cât plauzibilă, nu de domeniul SF-ului, în urma căreia să devin indiferent sau chiar duşman al lui FC Bayern. Paradoxal, tocmai de aceea v-am provocat cu acest post. A fost o tentativă de a vă pune minţile la contribuţie, de a vă imagina un context absurd care v-ar putea face să vă deziceţi de echipa favorită. Personal, mi-e greu să-mi imaginez chiar şi aşa ceva, dar hai să încerc. Poate doar în cazul în care vieţile persoanelor dragi mie ar depinde de lepădarea mea de FC Bayern, poate doar atunci să pot fi capabil de aşa ceva. Chiar şi atunci, însă, cred că ar trebui să mă forţez să-mi urăsc favoriţii, pentru că ura sau indiferenţa nu s-ar instala natural, de la sine.

  6. Am zis de multe ori ,, va multumesc k existati „ ! Mi-au adus bucurii in suflet atunci cand eram singur, certat cu familia cu prietena cu toata lumea si nimic nu-mi putea readuce sperantza…
    Sentimentul pentru Bayern este ceva mai mult decat dragoste….indiferent ce va fi nu pot sa-i urasc !
    Alin poate explica mai bine …. !

Lasă un răspuns

