Stop joc! când ne era lumea mai dragă

4:1 cu Juventus, 5:1 cu Bochum şi 5:2, azi, cu Hertha: seria asta mă face să regret întreruperea campionatului. Pe la mijlocul turului mi-aş fi dorit ca pauza de iarnă să vină cât mai repede, pentru a nu pierde şi mai mult teren faţă de lider, acum aş fi vrut să jucăm la foc continuu, ca englezii.

Ne-am trezit la spartul târgului şi, când să ne luăm viteză, s-a încheiat prima repriză. La jumătatea sezonului suntem încă în dezavantaj, dar handicapul care ne separă de primul loc s-a redus de trei ori mai mult decât credeam AICI. Paradoxal, mă tem puţin de următoarele patru săptămâni de inactivitate. Mi-e frică ca nu cumva baietii să-şi iasă din mână. Pentru că, dacă nu se va întâmpla aşa, trofeul de campioană poate fi trimis deja la München, iar Fiorentina ar face bine să nu se mai prezinte la ”dubla” din optimile Ligii. :-)

5 comentarii la “Stop joc! când ne era lumea mai dragă

  1. hahahaha///eu zic ca dupa iarna jocul va fi si mai bun. pana la urma am facut si cele 9 puncte (am zis minim 7) in ultimele trei etape si suntem la 2 puncte de lider (ma gandeam la 4 puncte).
    se vede cumva campionatul la capatul tunelului? :D
    si sferturile de liga se vad destul de bine :)

    sa ma laud ca le-am cam nimerit? :) doar calificarea in liga n-am mai crezut-o posibila dupa ce-am pierdut dubla cu bordeaux.

    cred ca ne-au facut un cadou frumos pentru niste sarbatori fericite ! :)

  2. demichelis ar trebui sa plece incet, incet de la bayern, dar ce am observat la acest meci, a fost, cred, refuzul lui ribery la invitatia lui hoeness, de a sta alaturi de cei 3 oficiali. se poate ca intr-adevar, ribery sa plece de la bayern.

  3. @Vlad
    N-am vazut meciul, dar am citit ca Demichelis a facut cateva gafe.

    @Tm
    Ai avut dreptate, nu speram sa recuperam asa de repede distanta fata de lider.

    @Axxter
    Bine ai venit pe blog! In legatura cu eventuala plecare a lui Ribery, ii voi ura francezului ”calatorie sprancenata” daca nu renunta la declaratiile tampite.

Lasă un răspuns

