Spre sferturi, în pas de defilare prin Florenţa

Aşadar, vom asfalta Florenţa. Am primit ce-a vrut majoritatea participanţilor la acest sondaj. Mi-e greu să mă conving, acum, că trebuie să fiu prevăzător. Fiorentina nu va avea nici măcar dreptul să spere, dacă ne vom păstra forma actuală. Nimic nu mă impiedică s-o spun, chiar de mă veţi socoti nebun. Calificarea nu se joacă, pentru simplu fapt că e deja jucată.

12 comentarii la “Spre sferturi, în pas de defilare prin Florenţa

  1. La sfarsitul zilei cred ca am avut parte de o tragere buna pentru fotbalul german care la ora asta se bate cu italienii pe puncte pt locul 3 in Europa.

    ** Champions League **
    FC Bayern München (GER) v ACF Fiorentina (ITA)
    VfB Stuttgart (GER) v FC Barcelona (ESP)

    ** Europa League **
    Hamburger SV (GER) v PSV Eindhoven (NED)
    Villarreal CF (ESP) v VfL Wolfsburg (GER)
    FC Twente (NED) v Werder Bremen (GER)
    Hertha BSC Berlin (GER) v SL Benfica (POR)

  2. este adeversarul cel mai accesibil, insa asta nu inseamna chiar ca ne-am calificat. avem 65% sanse, deci suspectez ca va fi greu la Florenta.
    pe de alta parte, daca picam cu barca era chiar avand in vedere si complexul format anul trecut.
    totusi, vom juca sfertul visat/dorit. orice peste va fi un vis foarte frumos!

  3. Am exagerat voit spunand ca suntem deja calificati. Normal ca n-am ajuns deja in sferturi, dar cred ca sansele noastre sunt foarte mari. Consider ca este un avantaj pana si faptul ca avem primul meci acasa: o victorie la doua goluri diferenta este posibila si ne-ar asigura linistea pentru retur.

  4. hmmmm, niciodata nu este un avantaj primul joc acasa, pentru ca in primul joc apare fenomenul de cunoastere a adversarului, nu suntem barcelona sa transam calificarea din primul tur, oricum, cu fiorentina ne vom califica!

  5. Pingback: Sunt şanse mari să recunosc că am mâncat rahat « FC Bayern pe româneşte

Lasă un răspuns

