Let’s talk about beer, my friends

Va recomand Bavaria, un fel de FC Bayern al berilor: olandeză blondă cu nume german.

E luni, deci începutul altei săptămâni de muncă, aşa că postul meu se potriveşte ca nuca-n perete. De băuturică mi-am găsit eu să vorbesc acum?! So what? Let’s talk about beer, my friends.

Întrebarea este: ce consumaţi, când consumaţi? Mai exact: frecventaţi alcoolul, şi dacă da, ce fel de? Ceva lejer sau altceva? Şi ce beţi când vă uitaţi la meciuri? Eu, de exemplu, sunt topit după berică. Nu prea concep să văd o partidă de-a lui FC Bayern fără o astfel de licoare. Din păcate, cea mai bună bere din toate timpurile, după umila mea părere, nu se mai fabrică. Se numea Hopfen König şi avea o amăreală fabuloasă, dar a fost înlocuită cu Beck’s. Bună şi asta, nu zic nu, însă tot mi-e dor de eticheta argintie. Pe locul secund în topul meu e Skol, urmată, până nu demult, de Heineken.

Numai că, recent, am descoperit Bavaria. O bere olandeză cu nume german, cam cum e FC Bayern acum: o echipă nemţească cu un antrenor ce-şi impune stilul olandez. La început am cam strâmbat din nas, nefiind deloc convins. Culmea e că în seara meciului cu Juve nu mai aveam decât din asta în frigider, aşa că emoţiile partidei m-au determinat să renunţ la nazuri. Am băut trei doze şi mi se părea din ce în ce mai bună, pe măsură ce ai noştri făceau instrucţie la Torino. Intra la mare meserie, cum intrau golurile noastre în poarta lui Buffon. Aşa că am decretat Bavaria new entry în topul meu şi vă recomand s-o încercaţi. 

 

20 comentarii la “Let’s talk about beer, my friends

  1. Ca veni vorba de Germania si implicit berea germana, de fiecare data cand am ocazia, beau cu cea mai mare placere „rauchbier” de altfel o bere foarte la moda in Bavaria la Bamberg.

    Pentru amatorii de bere care nu ajung in Germania dar au drum spre Austria pot sa le recomand din suflet un popas la 7stern in Viena unde pot sa savureze printre alte tipuri de bere si o halba de rauch.

    http://www.7stern.at/en_index.html
    http://en.wikipedia.org/wiki/Smoked_beer

    Cat despre meciurile vazute acasa sau intr-un bar la acestea sunt de obicei insotit de Becks.

  2. @Vlad
    Stiam mai demult ce inseamna Skol. Altfel, tineam minte ca bei Tuborg, nu Becks, cel putin asa imi aduc aminte din Half-time. Ma insel?

    @Marius Francisc
    Nu ma omor dupa Stella, iar wisky-ul nu e pe gustul meu. Daca e vorba de tarie, prefer oricand vodka.

  3. hai sa ma dau mare: Traiasca Weissbier de orice neam (de preferinta servita la Frottmaning :P ) sau, daca te uiti la Digi TV, Leffe bruna sau macar un Ursus. Heineken e, oricum, pe default.

  4. @ Catalin – la o intalnire cu prietenii nu am pretentii… ce e de baut aia e, compania conetaza.

    @ stefan – jos palaria pt Weissbier si mai nou se gaseste si la noi Holsten nefiltrata

  5. Beau Ursus de obicei ! Nu fac multe nazuri in privintza berii doar k de la noi nu suport Golden si Timisoareana !
    Bavaria este prin preferatele mele dar Nr.1 mi se pare Warsteiner de care m-am indragostit in Munchen !
    Dak vreau sa-nceapa nebunia ma tavalesc cu Jack ! ;)
    @Alin
    Erdinger nu am consumat dar asi incerca cu placere
    Poate imi trimitzi un bax de Craciun ! Iti las adresa :D !

  6. @Stefan
    Sa inteleg ca traiesti la Munchen, de preferi berea bauta in Frottmaning?

    @Alin
    N-am baut Erdinger si nici Stuttgarter.

    @Gorjanu
    Ursus e pe unul din ultimele locuri in preferintele mele, la fel Timisoreana. Golden e peste ele. N-am baut Warsteiner, iar de wisky am zis ca nu-mi place.

  7. Birra Moretti ar trebui sa fie raspunsul meu :P Dar nu e. Imi amintesc si eu de Hopfen, imi placea. De cand si-a dat obstesul sfarsit am trecut pe Ursus, dar nici cu Holstenul nu mi-e rusine. Si, cum spunea cineva mai sus, Heineken e pe default. :D

  8. Berea Hoeness – De la campion, la campion.

    La magazinul oficial al lui Bayern lumea sta la coada sa cumpere tricouri cu Uli.Totul se intampla vara!Iar el, vanzand cat de transpirati dar dornici sa cumpere t-shirt-urile personalizate cu numele sau, iese cu bax-ul de bere si le ofera tuturor cate o doza. Evident, Hoeness zambeste tot timpul clipului, fiind foarte incantat de berea ce-i poarta numele.

    Oly Kahn este la volan iar la un moment dat este oprit de 2 agenti de circulatie. Tuzgurenii, vazand ca acesta bea bere Hoeness, il lasa sa plece mai departe fara sa-i ceara actele sau sa-i de-a vreo amenda :))

  9. Eu ma gandeam la alta varianta.. mai ironica.

    Un grup de suporteri in vizita, la sfarsit de tur al stadionului, se opresec la magazinul clubului si cumpara tricuouri pe rupte dupa care si o bere in timp ce alt grup iese de la meci injurand ca am luat-o pe coaja de la o echipa de cuada clasamentului si nu am jucat nimic. La fel ca primul grup si al 2lea grup se opreste la magazin si cumpara bere, o macheta cu Mr. Hoeness si o galeata de rosii cu care arunca in macheta cu pricina ca sa mai scape de nervi.

    La sfarsitul reclamei vedem ca cel care le-a vandut si tricourile si berea si macheta si rosiile e tocmai Uli care strange toti banii. :D

Lasă un răspuns

