Alegeţi: „uşor” sau „greu” în optimile Ligii?

Tragerea la sorţi are loc săptămâna viitoare, vineri, 18 decembrie, de la ora 13:00.

Personal, mi-a fost greu să aleg. Adversari uşori nu prea există, doar Fiorentina şi FC Sevilla putând fi încadrate, oarecum cu forţa, în această categorie. Pe de altă parte, tot visez la o ciocnire a titanilor ca pe vremuri, cu Real Madrid sau Manchester United, de exemplu. Până la urmă, m-am hotărât.

13 comentarii la “Alegeţi: „uşor” sau „greu” în optimile Ligii?

  1. Am votat pt Fiorentina intrucat ne sunt foarte accesibili.

    Alte variante bune ar fi Arsenal si Realul cu care deja avem o traditie. Ceil mai inaccesibili ii consider pe catalani si pe baietii lui Abramovici urmati de „prietenii” nostrii din ’99.

  2. si eu tot fiorentina am votat. arsenal mi se pare in aceeasi categorie.
    apoi sevilla. pe barca, real sau mu le-as lasa pentru sferturi :D
    chelsea e chiar in mijloc (nici de dorit, nici de evitat), dupa parerea mea.

    am mai avut un jucator pe teren ieri. parca numarul 33 :D. din nou, supraevaluat!

    aaa…si acum vad si intrebarea originala. aleg usor pentru am o speranta ca bayern va trece de o asemenea echipa. greu as alege doar daca as fi neincrezator sau supraincrezator (ceea ce nu e cazul in ultimii ani)

    nu ma poate nimeni lamuri cu „First knockout round 16 Feb – 17 Mar 2010” ? (cam mare intervalul)

  3. @ Catalin

    Am citit si eu Catavencu zilele astea. E cel mai bun ziar pe care l-am avut vreodata in mana. Radeam in metrou si imi era rusine, toti se uitau la mine si nu stiau de ce eram asa distrat :))

  4. Stiam ca exista insa l-am ignorat nestiind ce pierd. Nu stiu ce mi-a venit de l-am cumparat, poate ca lehamitea de presa sportiva a contribuit la decizia asta.Sunt absolut convins ca e unul din cele mai bune lucruri pe care le-am facut in ultimele 2 saptamani.

  5. Asta cred ca ar fi un poll interesat de vazut, chiar daca off topic cu „ce ziare cititi” mai ales ca, la nivel mondial, ziarele o duc prost rau pt ca lumea prefera sa citeasca stiri online sau sa se uite la TV.

Lasă un răspuns

