Pregătit să tremur, vă implor să transpiraţi

Nu e frumos să baţi doamnele în vârstă, dar astăzi vom face o excepţie. (MightyMiri, AICI)

Mai întâi visul. Se făcea că era repriza a doua a meciului cu Juve şi timpul se scurgea împotriva noastră. Nu jucasem prost până atunci, dar nici nu dădusem mari emoţii gazdelor. Italienii păreau în stare să ţină de acest 0:0 la infinit. A venit, însă, minutul 84: torinezii resping neconvingător mingea venită dintr-un corner şi Schweini reia necruţător, din marginea careului mare, printr-o pădure de picioare, în dreapta lui Buffon.

Acum dorinţa. Optimismul nu mă împiedică să recunosc că plecăm cu şansa a treia, dacă acceptăm că Juve are două variante din trei: victoria şi egalul. Optimismul mă va face, în schimb, să sancţionez lipsa voinţei. Voi putea trăi cu eşecul, dacă-mi veţi dovedi că aţi făcut tot posibilul să-l evitaţi. Fiţi unşpe Effe pe teren! Centraţi aiurea, dar luptaţi! Driblaţi greşit, dar alergaţi! 

Sentimentului că nu credeţi în voi, că v-aţi predat, îi prefer oricând emoţiile până la final, chiar dacă vom fi conduşi la un moment dat. N-am chef să-mi treacă prin cap să plec din faţa televizorului, având cvasicertitudinea că oricum nu voi pierde nimic. Făceţi-mă să regret ce-am scris AICI şi AICI.

Sunt pregătit să tremur. Sunteţi pregătiţi să transpiraţi?

Pronostic: Juventus – FC Bayern 0:1 (Schweinsteiger)

26 comentarii la “Pregătit să tremur, vă implor să transpiraţi

  1. Conform spuselor de pe Goal.Com Chellini va lipsi cu Bayern si inca nu se stie daca la fel o va face si Buffon. Daca lipsesc amandoi se cam da peste cap pronosticul cu golul lui Schweini pe langa Buffon.

    Astea au fost vestile bune :D

  2. @Vlad
    Buffon joaca, zice Gazzetta dello Sport. De la italieni vor lipsi sigur Chiellini si Sissoko, dar nu sunt absente la fel de importante cum ar fi fost cea a portarului.

    @B@v@r3zU
    Suntem pe aceeasi lungime de unda.

  3. Gorjene, bei cam mult pentru un profesor de sport, care ar trebui să propăvăduiască în rândul elevilor zicala „Mens sana in corpore sano” :-)
    Oricum, dacă batem, eu o să trec cu vederea excesele tale bahice.

  4. sunt atat de fericit incat nici nu ma pot lua de pranjic… jos palaria pentru baieti… scorul e mic… puteam da mai multe… am fost singuri pe teren… si asta impotriva echipei care a batut interul acum cateva zile

  5. In sfarsit Bayern a rasarit din nou,intotdeauna mi-a placut echipa asta nemteasca,mi-am dorit parca mai mult sa mearga mai departe decat Juve.
    In seara asta am fost echidistant,am vrut sa vad care merita calificarea.
    Bayern a fost aceea, si in ce stil.
    Echipa asta poate face minuni anul asta in Liga.
    Este Bayern-ul acela care spulbera orice predictie posibil,imi aminteste de echipa aceea cu Effenberg,Lizarazu,Scholl si Giovane Elber.
    Eu sunt fan Barcelona,stiti asta,am mai dat comentarii aici pe blogul vostru,dar ca mai fiecare iubitor al acestui sport tin cu diverse echipe din alte tari,Bayern Munchen nu m-a dezamagit in seara asta.
    Van Gaal aminteste din nou tuturor ca este un antrenor mare.
    Succes in continuare Bayern Munchen!

  6. die hard varianta 09 :)))))))))

    mai avem vreun nemultumit acum? a fost ceva de vis. de mult n-am mai vazut asa ceva!

    usor, usor se aranjeaza treaba si in campionat. si cred ca prindem si un sfert de liga,…

    intrebarea care se pune: face 4 sau 6 puncte in campionat pana la retur?

    is ceva off-topic: ma lamureste cineva si pe mine cu datele la optimile de liga? ca vad ca sunt 2 variante la uefa pe site..

  7. Cataline, iar nu ai retinut ca fiecare dintre noi vede lucrurile din alt punct de vedere si asta face grupul aceasta atat de divers sa pastreze lucrurile interesante.

    Iata un exemplu cat se poate de simplu si elocvent:
    In presa sarbatoresti fiecare victorie sau o huidui, asta depinzand de ce parte a baricadei esti. In inginerie sarbatoresti doar victoria finala si pe parcurs cauti solutii pentru lucrurile care mai sunt de facut.

    Cele spuse fiind zise, „bravo baieti, continuati tot asa !”.

  8. Pingback: Ce o să vă mai amintiţi, în afara finalei pierdute? « FC Bayern pe româneşte

Lasă un răspuns

