Ce argumente putem invoca pe Delle Alpi?

Tradiţia rezultatelor anterioare cu Juventus? Nici nu poate fi vorba de aşa ceva. Ribéry? Nu joacă. Forma de moment? Nu m-aş baza pe asta. Forma adversarilor? Lasă de dorit, dar repet: nici noi nu excelăm. Şi totuşi, eu sunt optimist şi cred că vom câştiga. Am o singură problemă: încă nu ştiu cum o vom face.

14 comentarii la “Ce argumente putem invoca pe Delle Alpi?

  1. Reteta pe care o vad eu castigatoare vine cu 15 min de fugit ca nebunii la start la pressing pe adversar si un tavalug nebun din care sa iasa 2 goluri ca la final sa tinem greu de un 2-1 ce ne-ar califica :D

  2. Dăruirea era o condiţie subînţeleasă, fără ea n-am avea nici o şansă. Dar de ce doar „un gram de noroc”? Împotriva italienilor, celebri şi ei la capitolul ăsta, un gram nu mă mulţumeşte. Vreau o basculantă de bulan!

  3. Mi-am schimbat turele la job ca sa vad Bayern pe Delle Alpi. Sper ca n-am facut-o degeaba. Vreau sa vad un Bayern ofensiv si plin de sange rece. Altfel, n-aveti sanse. Te dezechipezi la pauza daca e 0-0?

  4. Din partea unui interist… multa bafta! :D Sper sa-mi faceti o bucurie. Si daca vrei neaparat un argument, tine cont ca rube este inconstanta in acest sezon. Victoria cu Inter le-a facut bine, mai ales la moral, dar anul asta s-a intamplat rar sa lege mai multe meciuri reusite :)

  5. @Marius
    Să mă dezechipez? Niciodată! Wir sind die Bayern, die rot-weissen Bayern… Ai uitat?

    @Ionut
    Mulţumim pentru susţinere. Se vede cu ochiul liber că Juve e inconstantă; din păcate, nici noi nu suntem altfel la capitolul ăsta.

Lasă un răspuns

