Când Schalke ne-a scos fotbalul din cap

FCB Schalke 1977Dovada celui mai umilitor eşec suferit acasă în Bundesliga.

Pentru că tot suntem supăraţi, pentru că azi începe o nouă etapă din Bundesliga şi pentru că jucăm mâine cu Schalke 04 e timpul să ne amintim de cea mai drastică înfrângere suferită pe teren propriu în campionat. 

Pe 9 octombrie 1976, la doar cinci luni de la al treilea triumf consecutiv în Cupa Campionilor Europeni, FC Bayern pierdea cu un neverosimil 0:7, în faţa propriilor suporteri, meciul de campionat cu „albaştrii”. Rezultatul a fost cu atât mai şocant, cu cât aliniaserăm nouă dintre cei unsprezece titulari care o învingeau pe Saint-Etienne în finala C1. Într-o partidă în care nu ne-a ieşit nimic, s-au aşezat pe coji de nucă inclusiv marii Sepp Maier, Beckenbauer, Schwarzenbeck, Uli Hoeness, Rummenigge şi Gerd Müller.  Asta da umilinţă, nu ce-am trăit noi marţi seară cu Bordeaux!

FC BAYERN – SCHALKE 04 0:7 (0:2)

Au marcat: Fischer 11, 46, 67 şi 82, Kremers 44, Dubski 64, Abramzik 74

FC Bayern: Sepp Maier – Horsmann, Beckenbauer, Schwarzenbeck (46 Arbinger), Weiss – Dürnberger, Kapellmann, Künkel (46 Seneca), Uli Hoeness – K.-H. Rummenigge, Gerd Müller. Antrenor: Dettmar Cramer

Schalke 04: Maric – Thiele, Fichtel, Rüssmann, Sobieray – Lütkebohmert, Dubski (81 Bruns), Bongartz, Abramzik – Fischer, Kremers (51 Gede). Antrenor: Friedel Rausch

Data: 9 octombrie 1976; Competiţie: Bundesliga (etapa a 9-a); Arbitru: Günter Linn; Stadion: Olympiastadion; Spectatori: 50.000

12 comentarii la “Când Schalke ne-a scos fotbalul din cap

  1. @Vlad
    O să spui că am ceva cu tine, dar nu mă pot abține să mă întreb de ce trebuie să fim atât de pesimiști înaintea unui meci, a oricărui meci în general. Ca să parafrazez un proverb, atitudinea ta poate fi descrisă astfel: ”Înainte de război mulți lași se arată”. Bun, să zicem că vom pierde astăzi, dar ai ocazia să-ți manifești frustrările la final, nu la început. Altfel, a face un egal este același lucru cu a lua un punct. Bănuiesc că nimeni nu-și închipuie că o remiză ar putea fi recompensată cu mai mult, deci te-ai repetat inutil.

    @Marius Francisc
    Klaus Fischer a fost un mare atacant. Mare și controversat. Cele patru goluri nu au fost pure întâmplări.

  2. AZI VOM CASTITIGA !!!
    Am vazut imagini cu diferite imagini din meciuril;e trecute cu S04 , ce determinare era intr-un astfel de meci… oare o sa vedem azi in al 12-lea ceas asa ceva ?

  3. Eu cand am cerut niste povesti din trecutul lui Bayern nu ma refeream neparat la momente triste pentru voi. :)

    Sper sa nu-mi pun lumea in cap pe aici, dar eu simpatizez cu Schalke in Germania, culmea, de cand au luat Cupa UEFA pe Meazza cu Inter. Sper sa invinga azi, dar stiu ca duelurile astea au fost mereu imprevizibile. Oricum, cred ca vom avea parte de un meci frumos. :D

  4. @ Catalin – inteleg ca planeta a fost spamata atata vreme de retorica presedintelui Bush dar asta nu inseamna ca tre sa o dai pe acelasi discurs. Am spus ca cel mai probabil ne vom considera norocosi cu un egal da’ nu tre sa sari de pe scaun cu „daca nu ii ridici in slavi teroristii vor castiga” :D

  5. O prima repriza frumoasa in care Bayern a atacat mai mult. Au reusit sa deschida scorul meritat insa lovitura de cap norocoasa a lui Matip a facut ca cele doua echipe sa termine prima repriza la egalitate. Se anunta meci frumos dupa pauza. Mie mi-a placut atitudinea si sper sa nu o luati pe coaja. La cum se joaca, bavarezii pot castiga la diferenta de doua goluri,parera mea.

  6. Poate am vazut eu alt meci, insa mie mi-a placut atitudinea lui Bayern. Spre final au alergat ca niste lupi pe un contraatac iar asta a demonstrat ceva. Fata de meciul cu Stuttgart este altceva.

Lasă un răspuns

