Puțină băutură, puțin fotbal, puține poze

014Dan și Marius Francisc au discutat mai mult decât s-au uitat la meci.

Față de precedentele întâlniri, cea de ieri parcă n-a avut sare și piper. Am fost doar trei în bar, la meciul cu Stuttgart, și evoluția echipei mi-a tăiat cheful de aproape orice. Drept urmare, am băut mai puțină bere, am fost mai reținut în contrazicerile mele cu Dan și am făcut mai puține poze.

Concluzia serii: în condițiile în care Marius Francisc și-a achitat datoria față de mine (o bere), iar eu mi-am achitat datoria față de Dan (o friptură), restanțieri au rămas jucătorii. Altceva demn de menționat? Tricoul nou-nouț al lui Dan, pe care unii de la FC Bayern nu prea merită să-l poarte.

015Dan și tricoul lui cel nou.
018Această față dezamăgită îmi aparține.

Singura necunoscută a întâlnirii: chiar a fost ofsaid la golul lui Toni? Ieri, după cinci halbe, nu eram foarte convins.

7 comentarii la “Puțină băutură, puțin fotbal, puține poze

Lasă un răspuns

