Jenibili

Am tot incercat sa gasesc o expresie care sa descrie perfect acest VfB 0 – 0 Bayern si undeva intre jalnic si penibil am zis ca un singur cuvant este de ajuns,  si anume „jenibil”.  Un meci fara culoare, cu un haos fantastic la mijloc si cu nenumarate pase gresite. In momentele in care svabii ne-au dominat copios am fost nevoit sa multumesc norocului proverbial de care dau dovata bavarezii pentru ca a tinut mult de noroc ca nu am luat gol.

Dupa parerea mea meciul s-a pierdut la mijloc intrucat de acolo au lipsit aproape cu desavarsire pasele pentru varfuri. De multe ori cei mai prezenti in atac erau Lahm si Braafheid ceea ce nu spune nimic bun despre mijlocasi. Din nenumaratele personaje sterse de pe teren o sa pun tunurile mai ales pe Schweini dar si pe van Bommel, Timo si Muller. Pustiul Muller e obijnuit sa joace in spatele varfurilor si s-a mai agitat asa ca o sa-l iert oarecum ca si pe cei 2 stopperi care nu-s pusi sa creze asa ca si-au facut perfect treaba asta intrucat foarte rar le-au iesit pase bune sau vro actiune penetranta. Singurul fara nici un fel de scuze este Schweini care a dat inapoi mii de pase, a incetinit toate mingiile care au trecut pe la el, da dat centrari aiurea si nu a avut nici o idee ce se intampla pe terenul ala timp de 90 de minute.

Singurii 3 oameni de care am fost cu adevarat satisfacut au fost Butt, Lahm si Toni care s-au vazut cu adevarat pe teren toate minutele jucate.

Van Gaal recunoaste desi eu nu m-as lauda cu asa ceva in locul lui, chiar daca nici pe banca nu avea pe cineva mai bun:

„Inca sunt multumit. A fost mult mai dificil pentru noi decat la Frankfurt pentru ca cei din Stuttgart au fost mult mai organizati si au facut pressing la fiecare minge..Nu am jucat rau, dar nu am facut destul cu a 3a si a 4a pasa in momentele de atac.  Daca aceasta parte nu functioneza nu vom marca goluri.”

Singura concluzie pe care o vad dupa 90 de minute si inca un esec in Bundesliga e ca daca continuam asa ne-o vom lua pe coaja rau de tot de la Shalke, Leverkusen si Bordeaux si asta chiar daca toate 3 meciurile or fi acasa.

Lasă un răspuns

