Un an

Atât a trecut de la lansarea acestui blog. Sunt curios să aflu ce v-a plăcut şi ce nu v-a plăcut din ce-aţi citit aici. Ce vă face să reveniţi şi ce propuneri de îmbunătăţiri aveţi. Aştept.

14 comentarii la “Un an

  1. La multi ani! :)

    Eu, ca o persoana ce nu sunt fan Bayern, revin, in primul rand, ca iubitor al fotbalului. Dar si pentru ca-mi place felul in care iti disecti pasiunea nemteste. Pe romaneste :D

  2. La Multi Ani !
    Am aflat de acest blog de la tine Catalin pe sportklub.ro … cand am vazut mi s-a parut ceva extraordinar nu ma asteptam sa existe asa ceva si tin minte k ti-am multumit pt ce faci pt Fc. Bayern si-ti multumesc si acum …

  3. Sa ne traiasca mult d-acu’ inainte si in anii urmatori sa aiba parte de tot mai multi fani galagiosi si nerabdatori sa discute ultimele intamplari din viata clubului.
    Si, binenteles, sa ne prinda cat mai multe intruniri :D

  4. Multi ani de succese de acum inainte, atat pentru tine cit si pentru club. Sunt fan Bayern din copilarie iar primul meci pe care-l mi-l amintesc este finala mondiala din 74, care m-a facut sa tin cu Bayern. Blogul tau incalzeste pasiunea asta mistuitoare, pe care inainte de anii 90 nu prea puteai sa ti-o astamperi datorita lipsei de informatii. Faci o treaba foarte buna, Cataline! Tine-o tot asa!!

    Si o sugestie: Ce putem face ca sa infiintam un fan-club, afiliat la club in mod oficial? In Ungaria, Serbia, Slovacia exista iar la noi de ce nu?

  5. La multi ani!!!!
    Fiind fan Bayern de la 9 ani…am constatat ca in Romania nu suntem foarte multi…mai mult, cunoscutii se intrebau de unde aceasta pasiune ciudata pentru Bayern…
    Blogul tau ne aduna pe toti „ciudatii” cuprinsi de aceeasi pasiune

    Si pentru asta nu pot decat sa-ti multumesc, Catalin

  6. @Horia Timisoreanu
    Despre înfiinţarea unui fan-club am mai discutat, nu pe blog, ci face to face cu Vlad şi Dan. Din păcate pentru doritori, momentan nu este îndeplinită condiţia minimă pentru ca eventualul fan-club să fie recunoscut oficial de FC Bayern. Mai exact, numărul minim de membri pentru un asemenea proiect este 25, ori noi nu suntem atâţia, cel puţin aici, pe blog. Oricum, cel târziu săptămâna viitoare voi posta pe blog un articol despre acest subiect.

    @Dan
    Îmi permit să te contrazic (te surprinde?): înclin să cred că pe blogul ăsta se adună foarte puţini dintre fanii români ai bavarezilor.

  7. mane…eu tu gorjanu vlad etc…suntem mai multi decat suficienti. Pana la voi credeam ca nu mai e nimeni in tara asta

    Multumirile raman :d …

    Te-am lasat fara replica, nu? :))

  8. drept e ca nu sunt multi fani in RO. asta si din cauza expunerii si din cauza jocului (totusi, nu atat de atractiv pe cat il au alti granzi). totusi, eu sunt consecvent (ca prostul,parca:)) ) :) :)

    fanclub parca a existat o perioada la club. eu as vrea sa devin chiar si actionar, dar este foarte greu, din ce cunosc. insa cu rusine zic, ca n-am fost nici pe OlympiaStadion si nici pe Allianz Arena :(

    legat de ce s-ar putea face pentru o expunere mai mare, nu stiu exact ce ofera wordpressul, dar banui ca se poate. eu am sa mai chem 1-2 pe forum care tin cu bayern

    Si sper sa vad victorie cu stutgart-ul :)

Lasă un răspuns

