Sâmbătă executăm o băieţească

UPDATE (29 octombrie). Vom putea vedea şi meciul în bar, pentru că e transmis de Digi Sport.

Cine are chef de întâlnire, bere şi fotbal să vină sâmbătă, în deja tradiţionalul local Half-time (Gabroveni 14, zona Lipscani). Partida cu VfB Stuttgart începe la 16:30, aşa că ar fi perfect să ne strângem cam de la 15:30. Adevărul este că există riscul să nu vedem meciul, pentru că văcarii de la Digi Sport încă nu afişaseră astăzi programul transmisiunilor din weekend. Eu mi-l asum. Voi?

9 comentarii la “Sâmbătă executăm o băieţească

  1. Sambata am un amical cu copii de dimineatza ….nu mai bine ne vedem la TG-JIU ??? e si mai aproape de Timisoara :p – vb la bar (in c az transmite Digi Sport ) sa fie totul bine !

  2. sal’tare!
    poate ne starngem si noi odata in timisoara, daca suntem mai multi de-ai locului.

    maine avem DFB Cup si n-am citit nimica! din nou cu Eintracht Frankfurt. sper ca de data asta sa vad meciul in conditii mai decente fiindca golul 2 de sambata nici nu l-am apucat live :(

  3. altfel, inca echipa se chinuie rau si din pacate cred ca asa va fi in continuare toamna asta. insa asta nu exclude sa castigam meciurile la diferenta minima sau cu noroc. eu zic ca terminam turul in top3 (n-as intinde coarda sa zic: lejer, locul3!)

    altfel, mai rasfoiesc putin netul, fcb.tv si mai revin zilele urmatoare. cred ca voi aveam mai mult timp si poate ma bag si eu la pronosticuri, desi sunt cam pe langa cu fotbalul/bundesliga

  4. @Gorjanu, Alin, Tm
    Vlad şi Dan pot confirma că m-am gândit mai demult să ne întâlnim şi în alte oraşe, nu doar în Bucureşti. N-am făcut-o nici de data asta, dar promit că o voi face pe viitor. Până atunci, vă puteţi întâlni voi, cei care sunteţi din vestul ţării sau din împrejurimi. Dacă vreţi, îmi puteţi trimite şi poze, ca să le pun pe blog.

    @Vlad
    Îmi pare rău că nu ajungi, dar nu-ţi pot reproşa nimic: eşti campionul deplasărilor până acum!

    @Tm
    N-am scris nimic despre meciul din Cupă pentru că am fost plecat. Te aştept la concursul de pronosticuri. Nu trebuie să te pricepi, e în primul rând o distracţie, chiar dacă m-am gândit şi la acordarea unui premiu pentru câştigător.

    @Dan
    Te aştept. Să-ţi iei spiritul de contrazicere cu tine, că friptura o dau eu. Am un pariu de onorat, nu? Parcă piept de pui, nu? :-)

Lasă un răspuns

