Van Buyten a luat oala sub presiune de pe foc

Isuse Christoase, ce meci frustrant am avut azi! Îmi venea să urlu de furie şi, concomitent, să mă dau cu capul de birou. Să fie clar pentru toţi cârcotaşii: astăzi am jucat bine, am jucat mai bine decât îndrăzneam să sper. N-am strălucit, corect, dar am demonstrat ambiţie şi am alergat ca apucaţii. Acesta era primul lucru pe care vroiam să-l văd după dezastrul cu Bordeaux şi l-am văzut – slavă Domnului! –  de la început până la sfârşit.

De suferinţă, însă, tot n-am scăpat. Am asediat poarta lui Eintracht Frankfurt (2:1), am avut vreo două, trei ocazii clare, dar golul nu pica. Fundaşii ălora s-au aruncat la disperare în faţa şuturilor noastre, deviindu-le de fiecare dată. Craci peste tot! Când n-au mai fost craci, a fost bara nimerită de Toni. Să mori, nu altceva! Ca seara să se anunte de căcat, a venit şi golul oaspeţilor pe contracţie, în plină dominare bavareză. Era minutul 60 şi ajunsesem la punctul de fierbere.

Golul abia intratului Robben (70), la care marele merit l-a avut cealaltă rezervă, Mario Gomez, pentru că a câştigat duelul aerian cu portarul lui Eintracht, a redus momentan presiunea din oala ce eram, dar inevitabilul s-ar fi produs până la urmă. Mă pregăteam să scuip televizorul când a marcat, izbăvitor,  Van Buyten. Era minutul 88 şi învinsesem, numele belgianului să fie lăudat!

9 comentarii la “Van Buyten a luat oala sub presiune de pe foc

  1. Haha, ce gluma buna, cutitul ne-a ajuns la os abia prin minutul 65 dupa ce lumea a inceput sa simta acel 0-1 si atunci am inceput sa alergam si sa ne agitam.

    Dar, sa fie clar, cel putin o ora am fost jenibili si expressiile „din nou o pasa gresita” sau”iar s-a pasat la adversar” au umplut gurile comentatorilor mai des decat carnea umple frigidere pe Gnecea la meciurile Stelei.

  2. bayern sufera, asta e clar! sa nu uitam ca am jucat acasa cu…Eintracht frankfurt, nu cu real madrid. Apararea e varza, s-a vazut la golul lui frankfurt, care mi-a adus aminte de golurile barcei din acel 4-0, cu oameni veniti din linia a doua. N-au invatat nimic! Cu jocul asta nu cred ca iesim din grupa. Sper sa revina ribery, este singura noastra sansa si, Catalin, sa stii ca nu sunt carcotas, intotdeauna am cautat circumstante atenuante pentru bayern, dar nu se mai poate!!!!!!!!!!!!!Van Gaal, fa ceva!

  3. @Vlad
    Ca de obicei, Vlad, am văzut meciuri diferite. Oricum, nu uita că am comparat prestația de astăzi cu cea de la Bordeaux (partidă pe care tu nu ai văzut-o, parcă așa spuneai) și echipa a arătat mai bine, de contrariu n-ai cum să mă convingi. Au alergat și în prima repriză și am avut ocazii (spre deosebire de Bordeaux), dar pare-se că tu nu vei fi mulțumit decât când îl vom transfera pe Usain Bolt.

    @Alin
    Referirea la cârcotași îl privea mai ales pe Vlad, iar comentariul lui o susține. Știi ceva? O să-ți pară o enormitate, dar Bordeaux nu a fost cu mult mai bună decât Frankfurt. De asta m-am și amărât așa de mult marți seară: pentru că francezii erau o echipă de bătut dacă jucam atunci ca astăzi. Cred că ieșim din grupă, sunt mai optimist decât tine la capitolul ăsta.

  4. In prima repriza am alergat mai mult pe lat , duelurile 1-1 din nou nu au existat pana cand a intrat Robben -a fost un meci tensionat si eu am tipat la golul lui V.Buyten dar consider k nu e o situatie cu care Bayern ar trebuii sa se mutumeasca : 3 pct cu Eintracht in min 88 ! Doar avem cel mai bun atac din Europa -; V.Buyten si cine mai intra dupa pauza !

  5. a facut si van gaal o mutare inspirata… si se bucura ca un copil… faza aia a fost usor penibila… dar apreciez inspiratia de moment totusi… cine s-ar fi gandit!? am scapat astazi dar cu jocul asta nu se stie de cate ori mai scapam…

  6. @Gorjanu
    Tot e bine daca am alergat mai mult pe lat, dupa cum zici tu. Trebuie sa recunosti ca e un progres fata de meciul cu Bordeaux, cand am alergat mai mult spre poarta noastra :-). Buna gluma cu ”atacantul” Van Buyten.

    @Alex
    Van Gaal a facut mai multe miscari inspirate de la inceputul sezonului, introducerea lui Robben in meciul de sambata nu este prima. Avea tot dreptul sa se bucure ca un copil. Am facut-o si eu, sa stii. Altfel, sunt curios ce mutari si mai inspirate ai fi facut tu, in locul olandezului.

  7. Daca asa ne chinuim cu o amarata de echipa din germania………liga campionilor e departe.a fel cum e lvg de antrenorat, sau macar de antrenorat la o echipa mare…Ups, am spus echipa mare??? Fosta

Lasă un răspuns

