T.R.U. despre ”marele 0-0 de la München”

Vă recomand articolul de AICI despre meciul FC Bayern – Juventus. Ce părere aveți?

9 comentarii la “T.R.U. despre ”marele 0-0 de la München”

  1. Haha… sunt un perfectionist, asa incat nu ma astept sa reuseasca toti performantele mele jurnalistice :D

    Cat despre „respectivul” era tot TRU, dar nu vroiam sa ii repet numele de 5x in aceiasi propozitie.

  2. e aproape poetic rumegusul din gura lui TRU – pe articolul asta…pt. asta merita citit…altfel, cred ca avea vreo 3-4 Guiness la bord cand a vazut meciul…in fine, parerea mea, e ca a exagerat sau ca nu a avut despre ce scrie…

  3. Adevarul e ca a fost un meci foarte bun pentru noi, mai ales in prima repriza. Sa fim cinstiti: de cand n-am mai urcat pe garduri o echipa mare? De foarte mult timp, cred ca sunteti de acord. I-am calarit rau pe italieni, dar, cu toate astea, consider si eu ca TRU a exagerat cand a spus ca a fost cel mai bun meci pe care l-a vazut in ultimii ani. A fost un meci foarte bun din partea noastra, dar nu unul cu adevarat memorabil.

  4. Nu am vazut meciul…insa un 0-0 ramane 0-0…si la Munchen. Aia e!
    Putem scrie ca s-a jucat dumnezeieste…in final noi am pierdut 2 puncte acasa…restul sunt vorbe-n vant

  5. Sicer…a fost memorabil !Are dreptate T.r.u. puteam sa intram la pauza cu un avantaj clar , si la fel de bine puteam sa pierdem meciul !

    ,,Pentru că scorul a fost consecinţa directă a fotbalului, iar fotbalul a fost pur, şi în partea jucată de Bayern, şi în partea de-jucată de Juve.„

    Dspre Ribery e clar k cel putin in acel meci a aratat k vine din alta parte fata de cei 21 de jucatori care au muncit in acel meci si ink odata Putem sa-i dam crezare lui TRU :
    „De asta a fost Bayern-Juve un meci perfect, plus Ribery„

Lasă un răspuns

