Îmi vine să scriu ”Am pierdut campionatul”

Meciul de azi mi-a înecat corăbiile mai adânc decât oricare altul din ultimul an. N-am mai avut chef de nimic după ora 18:15. Aveam de făcut un drum în plus în seara asta, să-mi iau aparatul pentru a fotografia, mâine, în Piața Constituției, o pereche de mănuși care i-au aparținut lui Oli Kahn. La sfârșitul jalnicei reprezentații cu FC Köln am renunțat. Am luat-o încet spre casă, supărat. Am fost deturnat.

Am încercat să citesc ceva în metrou, dar mintea îmi stătea mai mult la meci. A trebuit să revin de câteva ori asupra unor pasaje din carte pentru a le pricepe cu adevărat. Gândurile îmi zburau mai degrabă la inutilele zbateri fizice ale lui Schweini decât la la frământările eroului din roman. Eram prezent acolo, nu aici. Mă simțeam bulversat.

Față de sezonul precedent, există câteva asemănări pe care le-aș caracteriza drept comice, dacă n-ar fi de-a dreptul îngrijorătoare. Anul trecut, pe vremea asta, aveam tot 12 puncte după 8 etape disputate. Linia de clasament? 3 victorii, 3 egaluri și 2 înfrângeri, și atunci, și acum! Golaveraj 16-13 cu Klinsmann și 12-8 cu Van Gaal. Un handicap de 5 puncte față de primul loc în toamna lui 2008, un handicap de 8 puncte în prezent!

S-a întors lumea cu fundu-n sus? E mai bun Klinsi decât Louis?

M-am trezit țipând ca un pițigoi castrat la uriașa, dar și singura!, mare ratare din meciul cu Köln (0:0). Cum de-a putut-o zbârci Olici de acolo, din centrul careului? Cum de-a putut rata de acolo și în special atunci, în minutul 89? De ce nu am reușit, timp de 93 de minute, să-l obligăm pe Mondragon să se întindă cât de cât, să facă un plonjon serios? De ce centrăm aiurea, capitol la care excelează Schweini? De ce jucăm așa de prost după ce am jucat așa de bine cu Juventus?

Habar nu am de ce. De ce îmi vine să scriu că ”Am pierdut campionatul”.

Contează c-am făcut-o.

10 comentarii la “Îmi vine să scriu ”Am pierdut campionatul”

  1. Haha, bine ca nu joaca Toni ca ne descurcam fantastic fara un atacant adevarat de careu. in momentu asta ne lipseste un atacant de careu, oameni care sa exerseze un pic si sa dea niste centrari de calitate si lume care sa poata sa traga un sut serios de la distanta pe spatiul portii. Nici nu-mi mai amintesc cand au fost ultimele doua ori cand am inscris din lovitura libera sau printr-un sut de la distanta.

    Suntem complet lipsiti de inspiratie cand Robben si Ribbery nu sunt in forma si asta se simte tare. Avem nevoie de inca un jucator creativ si de un atacant adevarat de careu prezent 90 de min pe teren ca sa fie un pericol real la centrari si sa traga fundasii adversi dula el.

    Astept sa vedem un 11 realist si o sa vedem si rezultate. M-am saturat de 4-5-1 cu 5 mijlocasi si un singur atacant veritabil. Vreau inapoi rombul.

    Butt – Lahm, Van Buyten, Badstuber, Braafheid – Ribery, Tymoshchuk, Robben – Olic, Muller, Toni

  2. Catalineeeee….nu pune intrebari la care stii raspunsul…o echipa mare are rezerve pe masura titularilor…azi ribery si robben nu au jucat…cu 2 jucatori nu poti lua trofeu decat(poate) daca e vb de cupa davis…
    aici sunt 11 contra 11

  3. Testspiele 02.10.09

    Bayern München kommt

    Der SSV Jahn Regensburg bestreitet am Dienstag, den 13. Oktober 2009 (Anstoß: 19 Uhr) ein Testspiel gegen den Deutschen Rekordmeister FC Bayern München.

    Das Team von Cheftrainer Louis van Gaal tritt im Regensburger Jahnstadion mit seiner ersten Mannschaft an. Da am 10.10. und 14.10. Qualifikationsspiele zur Weltmeisterschaft 2010 stattfinden, werden die hierfür nominierten Nationalspieler jedoch nicht im Kader stehen. Das Spiel soll vor allem für die Rekonvaleszenten, wie Luca Toni und Mark van Bommel, eine Gelegenheit sein Spielpraxis zu sammeln.

    Einzelheiten bezüglich des Vorverkaufstarts und Ticketpreise werden noch gesondert mitgeteilt.

  4. @Vlad
    Insistenta ta de a aduce mereu, una-doua, vorba despre Toni are toate sansele sa se transforme in obsesie. Gomez nu e mai putin ”un atacant adevarat de careu” decat italianul; a dovedit-o cu varf si indesat la Stuttgart. Ok, poate ca Toni o fi mai in forma, desi la echipa a doua nu a marcat deloc. In fine, cred ca problema lui Gomez si a echipei, in general, este ca nu s-a adaptat, inca, la noul sistem. Sunt de acord cu tine, in schimb, cand sustii ca Septarul si Robben ar trebui jucati ca mijlocasi, nu ca atacanti.

    @Dan
    Esti mai pesimist decat mine, dar asta nu e o surpriza. Stii bine ca nu-ti impartasesc punctul de vedere conform careia se alege automat praful daca nu joaca francezul si olandezul.

    @Gogu
    Mersi, stiam deja ca avem amicalul respectiv, l-am anuntat la un post precedent.

  5. Capul sus baieti! Echipa are nevoie de o perioada in care sa se rodeze, sa se acomodeze cu sistemul de joc, cu antrenorul, cu ceea ce el le cere pe gazon. Asemenea fluctuatii n-ar trebui sa va sperie, totul se face pas cu pas, aveti rabdare si in curand il veti ridica pe Van Gaal la rangul de Kaiser :) .

  6. A fost o etapa cu rezultate destul de ciudate, dar daca intr-o asemenea etapa nu iesim din anonimat……..nu cred k mai putem lua titlul, iar la vum jucam nici nu cred k am merita. Poate ca echipa are nevoie de o perioada de acomodare dar eu crd k are nevoie de alt antrenor si poate de cativa jucatori si mai mult de o noua filosofie de joc, bazata pe o mai buna organizare si mai multa angajare.

  7. @Marius Francisc
    L-am criticat pe Van Gaal pentru deciziile luate la meciul cu HSV, dar pentru rezultatul de ieri nu este el vinovat, in nici un caz principalul vinovat. Pranjici si Schweini nu au reusit sa ofere o centrare decenta in fata portii, iar Ottl si Sosa nu pot construi, ca sa indic doar cativa responsabili. Nu mi-am pierdut de tot speranta ca putem lua titlul, dar avem nevoie de o serie lunga de victorii pentru a ne apropia de primul loc.

    @Horia
    Continuam sa ne situam pe pozitii adverse in ceea ce-l priveste pe Van Gaal, dar remarc ca discursul tau la adresa lui a devenit, totusi, ceva mai moderat. Cum se explica asta?

  8. @Cata
    Nu vreau sa par un fanatic anti-olandez, dar adesea inconstanta in joc mi se pare ca are cauze mult mai adanci decat forma slaba a jucatorilor, nesansa sau valoare adversarilor. Cred k pe de o parte, lvg sa nu stie cum sa le transmita jucatorilor ceea ce vrea, iar pe de alta parte nu are suficienta viziune sa identifice potentialul maxim al fiecarui jucator pe fiecare post. Deci, cred, in continuare k poate ar tb sa plece

Lasă un răspuns

