Plusuri şi minusuri la Hamburg

Nu o sa discut foarte mult despre cum au decurs ostilitatile in infrangerea de la Hamburg ci o sa incerc sa ating cat mai multe din lucrurile pozitive si negative din timpul partidei.

Bayern Munich: Butt – Breno, Van Buyten, Badstuber – Lahm, Tymoshchuk (Ottl 63), Schweinsteiger (Klose 81) – Müller – Robben, Olic (Gomez 66), Ribéry.

plus Tinerii Breno si Badstuber s-au descurcat bine, chiar peste asteptari in timp ce van Buyten a fost la fel de constant ca in ultimele meciuri.

plus Muller a fost foarte mobil si consider ca si-a facut bine treaba pentru varsta si experienta lui.

plus In prima repriza jocul de pase ne-a mers fantastic de bine si cred ca am dat de 3x mai multe decat in alte meciuri in timp ce am ratat foarte putine.  Pe langa pase am vazut un Bayern care facea pressing ceea ce e rar. Pacat ca minunea nu a tinut decat 45 de minute dupa care am uitat de ele.

plus Olic nu s-a dezmintit si a facut inca un meci bun in care a alergat foarte mult.

plus Butt s-a comportat foarte bine si ne-a salvat de destule ori.

minus Antrenorul a renuntat la o formula perfect functionala pentru o asezare experiemntala tocmai intr-un meci cu leaderul. 4-3-3 functiona bin, dare am trecut la 3-4-3 in conditile in care nu au prea au fost meciuri in care sa nu luam gol.

minus In celalalte meciuri aveam 2 fundasi de banda mobili prin Lahm si Pranjic/Braafheid iar acum s-a mers pe mana a 3 fundasi centrali, system care nu i-a mers nici lui Hitzfeld cu Lucio, Micho si van Buyten.

minus Oamenii de banda care ne fac jocul, adica Ribery si Robben, au fost trimisi foarte sus langa singurul atacant veritabil, in loc sa fie lasati mai jos sa urce in viteza si sa creeze superioritate.

minus Nici dupa atatia ani petrecuti la Munchen nu am fost in stare sa punem pe cineva sa intercepteze mingiile catre Ze si Trochowski, mai ales ca ei fac jocul celor de la HSV

concluzie Speram sa vedem pe teren un 11 pe un 4-4-3 facut dintr-un 4-4-2 slefuit gen Butt – Lahm, Van Buyten, Badstuber, Pranjic/Braafheid – Ribery, Tymoshchuk, Robben – Olic, Muller, Toni ca sa aiba si cine sa tina fundasii adversarului la distanta in timp ce Robbery urca in viteza. Poate pana la meciul cu Juve invatam din greseli.

8 comentarii la “Plusuri şi minusuri la Hamburg

  1. …Ribery, Tymo, Robben – Olic, Muller, Toni

    Asezarea aceasta nu ar functiona. Ribery si Robben sunt mai mult extreme, nu fac bine faza defensiva si in plus daca i-ai forta sa o faca, le-ar limita foarte mult aportul ofensiv.

    Una peste alta nu ar functiona formula propusa de tine, sunt sigur ca nu o sa vedem niciodata asa ceva, decat daca van Gaal ar avea intentii sinucigase.

  2. @ B@v@r3zU – Ribery si Robben nu joaca bine decat extreme. Nu au fost si nu o sa fie niciodata varfuri si aseara s-a vazut mai mult decat oricand ca impinsi mult de tot nu fac mai nimic si nu e nimeni in spate care sa urce sa creeze superioritate. Ai nevoie de ei la constructie, deci la mijloc. Plus ca, de obicei, Muller joaca mijlocas ofensiv deci poti sa il tragi in urma pt un 4-4-2.

    Formula nu e sinucigasa, e doar ofensiva. Consider intentii sinucigase ce s-a intamplat aseara cu 3 fundasi lenti si la mijloc doar cu Lahm care urca ceva mai rapid in rest cu un mijloc foarte lent si lipsit de idei.

  3. Doua extreme si inca trei varfuri si faza defensiva o mai face soacra mea:-)):D:D:D..daca ne uitam putin mai bine arata a 4-1-5, nici Brazilia lui Pele nu era asa ofensiva.

    Si cine ti-a spus tie ca aseara Ribery si Robben au fost varfuri?? Au fost extreme. Problema este ca Olic nu arata prea bine ca varf, acolo trebuie Gomez sau Toni.

    O sa ii vedeti pe Ribery si Robben la mijloc numai daca se va juca 4-4-2 (care ar fi un 4-2-2-2).

  4. Pey si eu am zis de un 4-3-3, sau 4-1-3-2 la fel de simplu. Si tinand cont ca nu scapam un meci fara sa luam gol, macar ofensivi sa fim si sa si marcam mai multe decat luam.

    Ribery si Robben au fost bine in jumatatea adversarului mai tot meciu de ieri. Acolo numai mijlocasi nu au fost :D

    Dar sunt 100% de acord cu 2 varfuri veritabile. Toni si Klose/Gomez cu Ribery, Tymo, Muller si Robben in spate ar merge snur. Acum van Gaal il trimite pe Toni sa joace in liga a 3a in timp ce noi nu suntem in stare sa marcam 90 de min cu HSV.

  5. N-am văzut meciul (am fost la o nuntă), nici măcar un rezumat, în schimb am citit ce-a scris Vlad şi păreri pe alte bloguri şi în presă. Am înţeles că echipa nu a jucat rău, dar de ce mama dracu a schimbat Van Gaal sistemul tocmai acum? Asta chiar că nu pot s-o pricep şi e posibil să revin pe această temă. Oricum, Vlad, felicitări pentru cum ai scris postul ăsta, în sensul că n-am mai avut senzaţia că vrei să-i faci muci pe toţi. Faţă de alte articole de-ale tale, ăsta mi se pare mult mai realist. Citindu-l, n-am mai avut sentimentul că te căzneşti să prezinţi lucrurile cât mai nasol cu putinţă.

  6. Domnilor, Bayern nu poate juca asa ofensiv!… Ce draq, suntem Brazilia?
    Niciodata nu mi-a placut Brazilia sau… Olanda. eu zic ca rombul ni se potriveste cel mai bine: Butt – Lahm Van Buyten Demichelis Pranjc – Tymoshchuk – Robben Ribery- Muller( in spatele varfurilor) – Klose(Olic) Gomez(Toni). Ce pana mea tot experimentam?… E prima data cand il critic pe van gaal (nu l-am inteles deloc), ce dracu cautau acolo 3 fundasi centrali? Noi nu suntem olanda, ce rezultate are d-le polanda, cu sistemul asta?…noi avem foame de rezultate, Bayern are nevoie de rezultate, Bayern e o echipa germana, mai mereu Germania a invins olanda(exceptand 1988), van gaal, te rog, nu ma dezamagi, noi suntem bayern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!avem echipa, avem jucatori, pune-i in valoare.

  7. @ Alin – de acord, si eu am zis la fel cu rombu si Muller in spatele varfurilor, solutie care a mers bine pt noi. Cat despre Micho, nu a jucat de ceva vreme, dar sper sa revina in forma.

  8. Pingback: Van Gaal a comis-o când ne era lumea mai dragă « FC Bayern pe româneşte

Lasă un răspuns

